علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هشدار مسئولان به حاشیه نشینان کشکان/مردم خانه‌های خود را ترک کنند


 تیمور فریدونی در گفت و گو با خبرنگارمهر اظهار داشت: وقوع سیلاب موجب بسته شدن جاده «چالکل» و گردنه «دهلیج » در این شهرستان شده و به مناطق عشایری «چول هول» «وریان مله»، «چالکل» و ولی عصر(عج) خسارت عمده ای وارد کرده است.

وی گفت: جاده روستایی «چم گردله» حدود چند ساعت است که بر اثر سیلاب بسته شده و هم اکنون در این مسیر رفت و آمد به کندی صورت می گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر افزود: بارندگی ها و وقوع سیلاب در محور پلدختر - اندیمشک باعث یک طرفه شدن این جاده شده و تردد وسایل نقلیه تنها در یک باند این محور صورت می گیرد.

فریدونی تصریح کرد: وقوع سیلاب همچنین به کارواش های مستقر در ورودی جنوبی شهر پلدختر خساراتی وارد کرده است.

وی افزود: سیل باعث شده دو دهنه پل و راه ارتباطی در منطقه «تنگ علی» به مسکن مهر در این شهر تخریب شود و در صورت ادامه بارندگی ها، یک تا دو ساعت دیگر احتمال می رود سیلاب به منازل روستای «پل بابازید» واقع در هفت کیلومتری شمال غربی پلدختر به دلیل نزدیکی با رودخانه کشکان نفوذ کند.

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر با بیان اینکه تا این لحظه در شهرستان پلدختر در اثر رعد و برق یک نفر جان خود را از دست داده است تصریح کرد: به روستائیان حاشیه رودخانه کشکان هشدار داده شده که منازل خود را ترک کرده و به مکان های امن پناه ببرند.

فریدونی با بیان اینکه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در حال امداد رسانی به مناطق آسیب دیده هستند گفت: تمام نیروهای امداد و نجات، پایگاه امداد جاده ای و پرسنل اداری برای مقابله با سیلاب در مناطق مختلف شهرستان به حالت آماده باش کامل هستند.


ویدیو مرتبط :
حاشیه نشینان، جوانان و جنازه ریچارد فرای را دریابید