شورای شهر ریشه شهرداری است


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر شهرداری تهران تاکید کرد: شهرداری تهران اقدام برخی سایت‌های ناشناس و افراد را در شبکه‌های اجتماعی در تضعیف شورای شهر یا اعضای محترم شورا محکوم می‌کند.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امانی با اشاره به روابط منطقی و قانونی بین شهرداری و شورا، گفت: اختلاف نظر، امری طبیعی است و تضارب آراء، باعث رشد و ارتقای کیفیت کارها و انجام صحیح مإموریت‌ها می شود. اما برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی این اختلاف نظر را به انحای گوناگون دستمایه اختلاف‌افکنی کرده و آتش بیار معرکه می‌شوند.

وی افزود: شهرداری تهران اقدام برخی سایت‌های ناشناس و افراد در شبکه‌های اجتماعی را در تضعیف شورای شهر یا اعضای محترم شورا، محکوم می‌کند. این بداخلاقی علاوه بر شورا متوجه مدیریت شهری و عملکرد آن نیز شده و مسائل ناهنجاری که در حیطه وظایف و اختیارات شهرداری تهران نیست، به این مجموعه خدمتگزار نسبت داده می شود.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، امانی همچنین گفت: ما شورای اسلامی شهر را ریشه شهرداری می‌دانیم و در چارچوب قوانین و خصوصاً تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هدایت، نظارت و حمایت شورا از شهرداری، تلاش می‌کنیم. تذکرات و مصوبات شورای اسلامی را اجرایی کرده و با تعامل و هماهنگی با کمیسیون های تخصصی شورا، لوایح و طرح‌های پیشنهادی را با کارشناسی دقیق به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازدید شورای دانش آموزی از شورای اسلامی شهر تهران