فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بادیگارد در کرمانشاه اکران می شود


عباس سروری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون فیلم 50 کیلو آلبالو در سینماهای کرمانشاه در حال نمایش است و هفته آینده فیلم بادیگارد نیز در سینماهای استان کرمانشاه به نمایش در خواهد آمد.
به گفته رییس حوزه هنری کرمانشاه، مردم استان تاکنون استقبال خوبی از فیلم 50 کیلو آلبالو داشته اند.
فیلم بادیگارد از آثار ابراهیم حاتمی کیا در سال 94 است و 2 سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری و بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داد.
پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف ‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی، امیر محمدی، علی گلبهاران و حامد شیخی در این فیلم ایفای نقش می کنند.
بادیگارد در باره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است.
محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد، اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌ گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشورمان است.
7445/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طنز زیبا شبکه کرمانشاه-کرمانشاه 20-شونیوز