سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقام اینترنتی پس از ۴سال جواب منفی


انتقام اینترنتی پس از ۴سال جواب منفیهمشهری آنلاین/ وقتی سماجت ۴ ساله پسر جوان برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش به جایی نرسید، او تصمیم به انتقام‌جویی اینترنتی گرفت.

چند روز پیش دختر جوانی نزد ماموران پلیس فتا خراسان رضوی رفت و از فرد ناشناسی که آبروی او را از طریق ایجاد یک صفحه جعلی در اینترنت برده بود، شکایت کرد. او به ماموران گفت: 4سال است که در اینستاگرام فعالم و عکس‌ها و مطالبم را افراد زیادی ازجمله بسیاری از دوستانم پیگیری می‌کنند. اما از مدتی قبل متوجه شدم که فرد ناشناسی با سرقت عکس‌هایم و سوءاستفاده از نام و فامیلم، صفحه‌ای جعلی به نام من راه‌اندازی کرده و اقدام به ارسال مطالب و پیام‌های غیراخلاقی برای دوستانم می‌کند. او از این طریق آبروی مرا برده و حتی باعث شده که بعضی‌ها این پیام‌ها و مطالب مستهجن و غیرمرتبط را باور کنند و نظرشان نسبت به من عوض شود و مشکلات زیادی برایم به‌وجود بیاید.
با شکایت دختر دانشجو، تیمی از کارشناسان پلیس، مامور رسیدگی به این پرونده شدند. بررسی‌های تخصصی برای شناسایی گرداننده صفحه جعلی آغاز شد و طولی نکشید که ماموران توانستند این فرد را شناسایی کنند. او جوانی 23ساله و دانشجو بود که وقتی شاکی وی را دید، شوکه شد چرا که متهم از مدت‌ها قبل خواستگار شاکی بود اما دختر دانشجو هربار به او جواب رد داده بود.
متهم در بازجویی‌ها گفت: 4سال پیش که وارد دانشگاه شدم و شاکی را دیدم، در همان نگاه اول عاشقش شدم تا جایی که در این 4سال همه تلاشم را کردم تا نظرش را برای ازدواج جلب کنم. بارها از او خواستگاری کردم اما هرچه بیشتر تلاش می‌کردم، او با قاطعیت بیشتر به من جواب رد می‌داد تا اینکه رفته رفته به پایان دوره دانشگاه رسیدم و می‌دانستم که درصورت فارغ‌التحصیل شدن، دیگر او را نخواهم دید برای همین یک‌بار دیگر هم از او خواستگاری کردم اما همان جواب همیشگی را شنیدم. این بود که تصمیم گرفتم انتقام بگیرم و کاری کنم که کسی حاضر نشود با او ازدواج کند برای همین با استفاده از مشخصات او و عکس‌هایی که از وی به‌دست آورده بودم، صفحه‌ای جعلی به نام او ساختم و پس از مدتی شروع کردم به ارسال پیام‌های غیراخلاقی برای دوستان وی و کسانی که حدس می‌زدم رقیب عشقی من باشند.
پس از اعترافات پسر جوان، برای او قرار قانونی صادر شد و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: در دنیای مجازی متأسفانه سارقانی هستند که دست به سرقت اطلاعات و عکس‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌زنند و این اطلاعات و عکس‌ها را با نام‌های جعلی و نامناسب منتشر می‌کنند، بنابراین به همه کاربران توصیه می‌کنیم درخصوص انتشار عکس‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی و دسترسی دادن به افراد مختلف نکات امنیتی را رعایت کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: همشهری آنلاین


ویدیو مرتبط :
5 خواستگاری که با جواب منفی همراه بود!!!