سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمجید اسماعیل هنیه از انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری


تمجید اسماعیل هنیه از انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختریمهر/ معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی ضمن تشریح مواضع حماس در قبال قاهره به تمجید از انتفاضه ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری پرداخت.

به گزارش النشره، «اسماعیل هنیه» معاون دفتر سیاسی جنبش حماس طی سخنانی اعلام کرد که هر طرحی درباره اراضی مصر به ویژه صحرای سیناء پذیرفته نیست.
بر اساس این گزارش اسماعیل هنیه در ادامه بر تمایل حماس نسبت به آغاز مجدد روابط گرم با قاهره تاکید کرد و گفت: حماس علاقه مند است که اختلافات گذشته طرفین کنار گذاشته شود و مرحله جدیدی آغاز گردد.
معاون دفتر سیاسی حماس در همین راستا افزود: از سرگیری روابط با مصر از دیدگاه راهبردی حماس نشأت می گیرد.
وی در ادامه هر گونه دخالت حماس در امور داخلی مصر را رد کرد و تاکید نمود: حماس نسبت به امنیت مصر، احترام به التزام به آن در مرزهای نوار غزه و عدم اجازه به احدی در نوار غزه برای وارد آوردن خسارت به مصر و یا استفاده از غزه برای ضرر زدن به مصر تمایل دارد.
اسماعیل هنیه در ادامه تاکید کرد که حماس هیچ گونه نقش نظامی یا امنیتی در مصر ندارد و اظهار داشت: حماس در این گفتگوها به دنبال امضای توافق نامه های جدید نیست بلکه در صدد است تا توافق نامه های گذشته به ویژه توافق نامه قاهره اجرا گردد.
وی در پایان ضمن تمجید از انتفاضه جوانان فلسطینی به ویژه در کرانه باختری، مواجهه مردم با چالش ها در نوار غزه و خطرها در خصوص قضیه ملی فلسطین را مورد توجه قرار داد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
فلسطین:1392/09/09:صدای بیداری از کرانه باختری..-کرانه باختری