ایرانیان: مشکلات مالی امسال در نفت بی‌سابقه بوده است/ هیچ بازیکنی پیشنهاد رسمی ندارد


سرپرست تیم نفت تهران می‌گوید باشگاه نفت هیچ گونه نامه و درخواستی درباره جذب بازیکنانش توسط باشگاه‌های دیگر دریافت نکرده است.

رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازی پیش روی نفت تهران با پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: پر‌سپولیس تیم خوبی است. این تیم مثل ما لیگ را بد شروع کرد، ولی رفته رفته شرایطش در حال بهبود است.

او ا‌دا‌مه‌ داد: پر‌سپولیس بازیکنان جوان و خوبی دارد و برانکو ایوانکوویچ مربی بزرگی است و شناخت کاملی از تمام تیم‌های ایرانی دارد. هر دو تیم نفت و پر‌سپولیس به این سه امتیاز نیاز دارند و امیدوارم بازی خوبی را در مقابل تیم بزرگ پر‌سپولیس به نمایش بگذاریم.

سرپرست تیم نفت تهران درباره احتمال جدا شدن چند بازیکن این تیم در نیم فصل، اظها‌ر کرد: این مسائل فقط در حد گمانه زنی است. ما هیچ نامه‌ یا درخواستی از هیچ باشگاهی درباره بازیکنان تیم نفت دریافت نکرده‌ایم و چنانچه باشگاهی به دنبال هر یک از بازیکنان تیم ما باشد، باید از راه قانونی وارد شود و به باشگاه نفت نامه دهد. در ادامه اگر باشگاه نفت صلاح دید با باشگاه مقابل وارد مذاکره می‌شود.

ایرانیان درباره مصدومان تیم نفت، تصریح کرد: سید جلال حسینی و کارلوس سانتوس از مصدومان ما هستند. غیر از این دو مصدومیت‌های چندانی نداریم.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه نفت گفت: مدیر‌عامل باشگاه شدیدا پیگیر رفع مسائل مالی باشگاه است تا بتواند به بازیکنان پول تزریق کند. بی سابقه بوده که تیم نفت در چنین شرایط مالی مشکلی قرار بگیرد ، ولی با تمام این تفاسیر هیات مدیره باشگاه مخصوصا منصور قنبرزاده شدیدا به دنبال رسیدگی به مسائل مالی است.

سرپرست تیم نفت تهران ا‌دا‌مه‌ داد: بازیکنان ما بسیار با گذشت هستند و با این که در آستانه رسیدن به نیم فصل مبلغی را دریافت نکرده‌اند، توانسته‌اند با شرایط موجود تیم را نگه دارند.

ایرانیان درباره بازی نفت و استقلال تهران نیز تشریح کرد: استقلال تیم خوبی است. امسال این تیم در آمادگی کاملی به سر می‌برد و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. نفت در برابر این تیم خیلی خوب ظاهر شد و حتی سه، چهار موقعیت گل داشت که متاسفانه خط حمله ما نتوانست از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند.

او در مورد عملکرد د‌ر‌وازه‌بان استقلال در ضربات پنا‌لتی‌ گفت: سید مهدی رحمتی خود یک تیم است و توانست با مهار کردن ضربات تیم ما استقلال را برنده کند. در واقع باید بگویم که استقلال را رحمتی برنده کرد.

سرپرست تیم نفت تهران افزود: بازیکنان نفت از قدرت بالایی برخوردارند ولی با توجه به شرایطی که داشتیم نتوانستیم به آن شرایط آرمانی که مدنظرمان بود دست یابیم و جا دارد از کادر فنی مخصوصا علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه تشکر کنم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: کادرفنی ما بسیار خوب کار کرد و از وجود جوانان تیم به خوبی استفاده کرد. مثلا محمد دانشگر که از بازیکنان جوان ما است جایگزین سیدجلال حسینی با تجربه بود.

ایرانیان درباره وضعیت تیم نفت گفت: فصل گذشته تیم نفت یکی از بهترین تیم‌ها و در اوج خود بود، اما به دلایل و مشکلات موجود و مسائل مربوط به بازی‌های آسیایی‌مان ما دو جام را از دست دادیم. همچنین بازی‌های تیم نفت با توجه به بازی که با الاهلی داشت بد تمام شد. متاسفانه ما به اردو نرفتیم و بدنسازی آن چنانی نکردیم. علاوه بر اینها بازی‌های تدارکاتی خوبی هم نداشتیم و تیم در شرایطی وارد بازی‌های لیگ شد که آن طور که باید آماده نبود.

او در مورد کادرفنی تیم نفت تهران نیز اظها‌ر کرد: کادرفنی ما واقعا خوب کار کرد و شخص علیرضا منصوریان مربی جوان و خوشفکری است. در حال‌ حاضر نیز منصوریان خیلی خوب کارش را انجام می‌دهد و ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم در بازی‌های بعدی نتایج بسیار بهتری بگیریم.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ویدیو مرتبط :
آیتم سوت؛ مشکلات شدید مالی تیم نفت