پیدا شدن کودک عراقی عاشق لیونل مسی! + عکس


کودک عراقی عاشق لیونل مسی پیدا شد

در هفته های اخیر تصویری از پسری کم سن و سال در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف منتشر شد که با پلاستیک راه راه آبی و سفید برای خود پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین را که متعلق به لیونل مسی است را درست و بر تن کرده است ، این کودک با نام «حُمید» در منطقه دوهوک از اقلیم کردستان عراق پیدا شد و گفت : من مسی را دوست دارم چون بازیکن فوق العاده ای است ، این عکس را دو سال پیش گرفتم و به این خاطر این کار را کردم که هوادار دو آتشه مسی بودم.

کودک عراقی عاشق لیونل مسی پیدا شد ، بازیکن پرطرفدار جهان ، پیراهن مسی

کودکی که مسی به دنبال او بود تا یکی از پیراهن های خودش را به او هدیه بدهد، در کردستان عراق شناسایی شد.

چندی پیش تصویری از یک کودک که به دلیل عدم بضاعت مالی با یک کیسه آبی رنگ لباسی شبیه پیراهن مسی اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان بر تن کرده بود، منتشر شد. پس از انتشار این تصاویر کمپینی برای یافتن این کودک به راه افتاد. حتی گفته شد که لیونل مسی عنوان کرده که اگر این پسر که هوادار اوست پیدا شود، پیراهنش را به او خواهد داد.

در پی انتشار این تصویر، رسانه ها خبر دادند که مسی به دنبال این کودک است تا پیراهن خودش را به او هدیه بدهد.

حالا پرویز پرستویی که چندی پیش در صفحه شخصی اش از این اقدام مسی تقدیر کرده بود، با انتشار تصویری از شناسایی شدن این کودک خبر داد.

پرستویی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: آن پسر عراقی پیدا شد و از طرف تلویزیون کردستان پیراهن بارسلونا با شماره مسی به او هدیه شد.

پیدا شدن کودک عراقی عاشق لیونل مسی! + عکس


ویدیو مرتبط :
عکس العمل سرباز عراقی وقتی پدر خود را شهید پیدا کرد