نمایش «شبح اپرای طهران» روی صحنه می رود


بانی فیلم/ به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش«شبح اپرای طهران» با طراحی و کارگردانی علی ساسانی نژاد به زودی اجرای خود را در خانه هنرمندان آغاز خواهد کرد.
«نمایش در مورد موجود اسرار آمیزی به نام «اریک» است که به دلیل علاقه شدیدش به موسیقی، در سردابه اپرای پاریس ساکن می شود. چهره او که از کودکی مسخ شده است، به اصرار مادرش همیشه در پشت ماسک پنهان می ماند و به علت ظاهر هولناک و منش غیر عادی اش، فردی منزوی و در حاشیه اجتماع می ماند و عشق برایش در آخرین تلاش به عدم موفقیت می انجامد و...
در نمایش«شبح اپرای طهران»، حسین ضروری، مریم یوسف، ماریه ماشاالهی، فرود صادقی، بابک بردیا، سیاوش بابایی، هاله بهبودی، ایمان عبادیان، صابر کریمی، مهدی صبری، صحرا کیایی، مهین قاسمی و نغمه رضایی به ایفای نقش می پردازند.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از: گروه کارگردانی : منشی صحنه و دستیار کارگردان نوشین نصیری پرتوی، دستیاران کارگردان سیاوش بابایی، بهروز پرنیان، آهنگساز: حسین ضروری، آواز: حسین ضروری و فرود صادقی، نوازندگان: حسین ضروری، مینا صابری و بهروز پرنیان، ترانه سرا و مشاور : سیاوش بابایی، طراح لباس: آناهیتا طیبی، طراح گریم : نغمه جمالی،پوستر و بروشور: سجاد فرزانه، اجرای 3D: مائده ترکیان، اجرای نور: سعید سلطانی، سینماتوگراف، محمدرضا غلامی و روابط عمومی: فاطمه رستمی.
این کار به تهیه کنندگی گروه طراحی‌ هنری Sprodesign است. این نمایش از 18 دی تا 17بهمن‌ماه، در دو سانس در گالری بهار خانه هنرمندان اجرا شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫بهرام رادان با همایون شجریان روی صحنه می رود - کنسرت-نمایش «سی»‬‎