فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جانباز تفحص شهدا، پس از 5 روز کما به شهادت رسید


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جانباز محمد پازوکی طرودی که در روز 13 اردیبهشت ماه 95 طی عملیات جستجوی پیکر مطهر شهدا در حادثه انفجار مین والمری در ارتفاعات کانی مانگا مجروح شده بود، صبح امروز 18 فروردین ماه 95 به شهادت رسید. محمد پازوکی در این انفجار بر اثر اصابت ترکش به سر، بیهوش شده و با سه درجه هوشیاری در کما به سر می‌برد که نهایتا بعد از 5 روز کما، به کاروان شهدای تفحص پیوست.

او که به عنوان کارگر نمونه کشوری و از نخبگان استان سمنان معرفی شده است، در دیدار خصوصی کارگران نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دعوت شده بود، اما با وجود اشتیاق بسیار برای شرکت در این دیدار، حضور در عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا را از دست نداد و در ارتفاعات کانی مانگا حاضر شد. این شهید پنجاه و سومین شهید تیم تفحص(جستجوگران نور) است که در عملیات برون مرزی جستجوی پیکر مطهر شهدا و در عراق به شهادت رسید.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه در شهر سمنان برگزار می‌شود.

صبح روز 13 اردیبهشت ماه 95 وقتی اعضای تیم جستجوی پیکر مطهر شهدا در حال کاوش در منطقه عملیاتی والفجر4 بودند، بر اثر انفجار یک مین والمری در ارتفاعات کانی مانگا(پنجوین عراق) یک نفر از اعضای با سابقه تیم تفحص به شهادت رسید و دو تن دیگر مجروح شدند. سرهنگ پاسدار علیرضا شمسی‌پور، بازنشسته سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول بسیج ورزشکاران همدان، اولین شهید این حادثه و پنجاه و دومین شهید تفحص است. جانباز «خلیل اسماعیل نتاج» یکی از این مجروحان است که از ناحیه پا مجروح شد. با شهادت محمد پازوکی تعداد شهدای حادثه انفجار به دو تن رسید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
صحنه های غم انگیز از شهید جانباز یک روز قبل از شهادت