سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نوه امام (ره): بسیاری از بزرگان خواسته اند که کاندیدای مجلس شوم


نوه امام (ره): بسیاری از بزرگان خواسته اند که کاندیدای مجلس شوم

انتخاب/ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی اشراقی نوه امام (ره) اعلام کرد که بسیاری از بزرگان و گروههای سیاسی از او خواسته اند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شود.

او با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: کشور نیازمند ورود دلسوزان و علاقمندان حقیقی به نظام، امام و رهبری معظم انقلاب است تا در شرایط متفاوت پس از برجام ، مشکلات عدیده مردم گرانقسنگ و فهیم ایران در حوزه های مختلف بالاخص اقتصاد و معضلات سنگین اجتماعی را روز به روز کمتر نماید.

اشراقی با بیان اینکه «سیاست ورزی باید از سیاست زدگی تفکیک شود»، گفت: معضلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور اولویت بندی شود و به دور از نگاه های سیاست زده، جناحی و گروهی به حل مشکلات روزمره و آزاردهنده مردم بپردازند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تقدیم پیراهن طارمی به نوه امام (ره)