جشنی برای پیشکسوت‌های متولد زمستان


موسسه هنرمندان پیشکسوت برای متولدین دو ماه پایانی سال، جشن تولد برپا کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، موسسه هنرمندان پیشکسوت، ۲۸ بهمن ماه جشن تولدی برای پیشکسوتان هنرمند متولد بهمن و اسفند ماه با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه فرهنگی باغ زیبا برگزار کرد.

در این برنامه علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: این برنامه‌هایی که موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌کند، باعث تازه شدن دیدار های ما با دوستان و آشناهایمان می‌شود و این روند بسیار باعث خوشحالی است.

او ادامه داد: طبق آماری که آقای عظیمی -مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت- دادند، امروز تولد ۱۳۰ نفر از متولدین این دو ماه برگزار می‌شود؛ این فعالیت ها و کار نمادین این موسسه بیش از هر چیزی به بهتر شدن روحیه و وضعیت و شرایط خاص دوستان کمک می‌کند.

او اضافه کرد: موسسه هنرمندان پیشکسوت از این جهت کار مقدسی را پیش گرفته است. چرا که هرچقدر به پیشکسوتان رسیدگی شود، جوانان آن جامعه نگرانی کمتری از آینده شان خواهند داشت، ما حضور دوستان را در اینجا غنیمت می‌شماریم.

معاون هنری وزیر ارشاد در پایان با اشاره به فعالیت‌های سال گذشته‌ی عباس عظیمی و محمود عزیزی در این موسسه خاطرنشان کرد: موسسه هنرمندان پیشکسوت در تلاش است که جایگاه واقعی خود را پیدا کند و از این بابت نسبت به دیگر موسسات توانسته است پیگیرتر کار خود را انجام دهد.

سپس متولدین ماه‌های بهمن و اسفند به ترتیب سال تولد به روی سن آمدند و پس از گرفتن لوح تقدیری از علی مرادخانی، عباس عظیمی و محمد عزیزی به رسم یادگار، عکسی با کیک گرفتند.

هنرمندانی که جشن تولدشان برگزار شد، عبارتند از حسینعلی پرستار، اکبر زنجانپور، قباد شیوا، محمدحسین عطارچیان، محمد سلحشور، فاطمه سیدناصری، جهانگیر نظام‌العلما، هادی حاجی آقاجانی، ذبیح‌الله احمدی، لئون کوهن، علیرضا خمسه، ناصر آقایی، محمد شیری، مجید مظفری، سیروس گرجستانی، جلیل فرجاد، صفرعلی اصغرزاده، سوسن اصلانی، حسن ریاحی، محمدسعید شریفیان، شمس نیکنام، محمود نادعلی، مرتضی دلشب، رشید وطن‌دوست، مهربانو توفیقی، احمد عربانی.

همچنین رشید وطن دوست -خواننده اپرا- شعر "نازنین مریم" را برای حضار خواند.

محمد شیری -بازیگر- نیز همراه با پسرش بهروز شیری قطعه‌ای را با تار و تنبک نواختند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
زمستان ِ من ستاره اسکندری و زمستان با صدای مهدی یراحی