سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیا گروه بندی کاشی ها بالاخره به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه می شود؟


آیا گروه بندی کاشی ها بالاخره به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه می شود؟وین فون/ اگرچه هنوز به اینکه چقدر می توان به تصاویر منتشر شده در سایت های رسمی مایکروسافت اعتماد کرد، اما گاهی اوقات مایکروسافت بسیاری از ویژگی هایی که قرار است به محصولات خود اضافه کند یا حداقل دوست دارد به محصولات خود اضافه کند را در این تصاویر به نمایش می گذارد. حال با انتشار اطلاعات بیش تری از به روز رسانی اول ویندوز ۱۰ موبایل، اضافه شدن گروه بندی کاشی ها که در تصاویر مایکروسافت نیز دیده می شود، محتمل تر از قبل است.

ما قبلا هم از تصاویر رسمی مایکروسافت در وب سایت مایکروسافت، قابلیت ها و ویژگی های برنامه هایی همچون برنامه ی ایمیل اوتلوک، مخاطب، افراد و … را قبل از اینکه منتشر شوند دیده بودیم. اگرچه همه ی این تصاویر به حقیقت نمی پیوندند.

اکنون اگر به تصاویر رسمی مایکروسافت از ویندوز ۱۰ در دستگاه های مختلف دقت کنید، می بینید که قابلیت گروه بندی کاشی ها حتی در نسخه ی گوشی هم دیده می شود. این موضوع در تصویر بزرگ شده ی بالا نیز مشخص است، هر چند این تصویر قبلا بار ها نیز در قسمت های مختلف وب سایت مایکروسافت دیده شده است. البته همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، نمی توان از این موضوع مطمئن شد که این تغییر در آپدیت Redstone به وقوع خواهد پیوست.

ما قبلا در این مطلب به بیان برخی از ویژگی های آپدیت Redstone پرداخته ایم. دسته بندی کاشی ها نیز یکی از این امکانات احتمالی خواهد بود که برای ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده است. نظر شما چیست؟ آیا شما هم منتظر این ویژگی در ویندوز ۱۰ موبایل هستید؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
انیمیشن کاشی people در ویندوز 10 موبایل