سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات برنامه‌های وزارت راه برای «مشهد ۲۰۱۷»


مهر/ معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام جزئیات برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برای «مشهد ۲۰۱۷»، گفت: ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه مشهد برای میزبانی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ آماده می‌شود.

محمدسعید ایزدی از آماده‌سازی ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه مشهد مقدس برای پذیرایی از «مشهد ۲۰۱۷» خبر داد و افزود: در سال ۲۰۱۷ مشهد مقدس میزبان کشورهای اسلامی به عنوان پایتخت جهان اسلام است؛ بنابراین وزارت راه و شهرسازی قصد دارد تمام شبکه‌های حمل و نقل هوایی و ریلی را با یکدیگر هم‌راستا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تجهیز بافت پیرامونی حرم امام رضا (ع)، گفت: حرم به عنوان قلب پایتخت فرهنگی جهان اسلام باید با تجهیز بافت پیرامونی، آماده برای پذیرایی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد از زیرساخت‌ها و خدمات عمومی برای ارتقای سکونت به اجرا درآمده است، افزود: مابقی برنامه‌های ما سه تا پنج ساله است که در این مدت به اجرا می‌رسد.

ایزدی با اشاره به اینکه با همکاری شرکت راه‌آهن، بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های قدیمی قطار را در دستور کار داریم، گفت: یکی از برنامه‌های ما بهسازی ایستگاه‌های قدیمی‌ای است که از رده خارج شدند که آنها را تبدیل به فضاهایی با کارکردهای جدید برای پذیرایی و جهانگردی می‌کند.

وی با اشاره به طراحی مجدد دو ایستگاه شهری، گفت: ایستگاه‌های قطار شهری در قم و اهواز طراحی مجدد می‌شوند و قرار است از محل ایستگاه قطار قم به محدوده حرم یک ارتباط مستقیم ایجاد شود که در حال تهیه طرح و برنامه آن هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به استفاده مجدد از ظرفیت‌ها و امکانات ایستگاه قطار اهواز، گفت: سندسازی و تشکیل بانک اطلاعاتی از کلیه ایستگاه‌های قطار شهری و بین شهری در حال انجام است و کمیته مشترکی هم هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد تا این برنامه‌ها را پایش و نظارت کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
جزئیات العالم از حمله به وزارت دفاع یمن + فیلم