فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فروش «شاهزاده روم» بالاتر از فیلمهای سرگروه‌دار


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلم تازه اکران شده این هفته، انیمیشن «شاهزاده روم» است. این فیلم در سه روز نخست اکرانش فروش 37 میلیون تومانی داشت و با ادامه این روند هفته آینده به رتبه‌های بالاتری در جدول فروش هفتگی سینماها خواهد رسید.

این فیلم روز چهارشنبه 7 میلیون و 800 هزار تومان در تهران و پنج شنبه 13 میلیون تومان فروش داشت و در سه روز نخست اکرانش توانست بالاتر از فیلمهای سرگروه داری چون «ماهی سیاه کوچولو» و «عاشق‌ها ایستاده می میرند»  قرار بگیرد.

«شاهزاده روم» در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفت. این انیمیشن درباره زندگی حضرت نرجس (س) و به دنیا آمدن منجی آخرالزمان حضرت مهدی(عج) است و در موسسه «هفت سنگ» و «سلوک افلاکیان» با سرمایه‌گذاری خصوصی تولید شده است.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
تیزر شاهزاده روم