سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



عکسهای جذاب و جدید شیلا خداداد آذر 94


عکسهای جذاب و جدید شیلا خداداد آذر 94

شیلا خدادادشیلا خداداد

شیلا خداداد بیوگرافی و عکس های جدید شیلا خداداد بازیگر سریال دیگری در این پست جدیدترین عکس های منتشر شده در صفحات اجتماعی شیلا خداداد بازیگر خوب کشورمان را گردآوری کرده ایم…

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد در ۱۴ آبان ماه سال 1359 در یک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد، او تنها فرزند خانواده است.

شیلا خداداد دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال ۱۳۷۴ وارد دبیرستان شد، در سال 1378 فارغ التحصیل شد و در دانشگاه رشته شیمی را برگزید.ورزش های مورد علاقه ی شیلا خداداد والیبال و فوتبال است و تیم فوتبال مورد علاقه اش استقلال است و خود را یک استقلالی دو آتیشه می داند.شیلا خداداد به موسیقی هم علاقه ی زیادی دارد و یک گیتاریست موفق نیز هست.

شیلا خداداد به طور کاملا اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد، در سینما ما معروف است که مسعود کیمیایی به نوعی کاشف استعدادهای جوان است . این نکته جهت حضور ستارگان صاحب نامی که امروزه در سینمای ما جایگاه خاصی پیدا کرده اند ،کاملا هویدا است . تنها هدیه تهرانی و محمدرضا فروتن دو نمونه از این سوپر استار های دهه اخیر سینمای ما بوده اند که با کلید طلایی کمیایی وارد دنیای اعجاب انگیز سینما شدند، بدون شک شیلا خداداد یکی از همین استعدادهای جوان است که  بر خلاف ادعای بسیاری که علاقه مندی صرفشان را به تئاتر قلمداد می کنند و مدعی خوردن خاک صحنه هستند ،کارش را با بازی در فیلم های سینمایی شروع کرد ،بدون آن که پرونده ای از نقش های کوتاه در اپیزودهای تلویزیونی داشته باشد.

عکس و بیوگرافی شیلا خداداد

عکس و بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد در اعتراض مسعود کیمیایی بازی خوب و روانی را از خود ارائه داد،  اعتراض جولانگاه خوبی برای یک جوان با استعداد کم تجربه مانند شیلا بود و بازی در کنار کسانی چون داریوش ارجمند ،میترا حجار و محمد رضا فروتن تجربه خوبی برای او به شمار می رفت. مدتی بعد حمید لبخنده کارگردان معروف سریال در پناه تو که خود بازیگرانی چون پارسا پیروز فر و لعیا زنگنه را به سینمای ایران شناسانده بود برای فیلم جدیدش یعنی آبی در کنار هدیه تهرانی ،بهرام رادان و حسن جوهرچی از وجود شیلا خداداد بهره جست . شیلا در آبی نقش یک مادر جوان و باردار را علی رغم سکانسهای محدود به خوبی ایفا کرد و همین مقدمه خوبی برای شناخته شدن وی در فیلم عیسی می آید علی ژکان شد تا در این فیلم هنرپیشه نقش اول زن باشد. او در سال ۸۲ در فیلم قلبهای نا آرام در نقش یک عروس به کارگردانی مجید مظفری و تهیه کنندگی امید نجیب زاده در نقش مقابل حمید خندان (خواننده) ظاهر شد اما فیلم به موفقیتی چندانی نرسید.

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران

قاسم جعفری کاگردان خوش سلیقه صدا و سیما در یک اقدام بی سابقه در در تاریخ تلویزیون در دهه اخیر ،طرح یک سریال دو زبانه را به مرحله اجرا در آورد. سریالی که از جذابیتهای خاص مردم هندوستان که همواره در کشور ما محبوبیت خاصی دارند استفاده کرد. ترکیب و تلفیق دو ملیت ،دو خانواده ،دو فرهنگ و دو زبان و تکرار همان داستانهای قدیمی فیلم های هندی که دختر و پسری عاشق هم می شوند و خانواده ها مخالفند و ساز ناکوک می زنند و با سنگ اندازی مشکلات فراوانی بر سر راه دو دلدار ایجاد می کنند تولید شد.نکته قابل توجه و در خور تحسین این سریال فرو رفتن ماهرانه و حرفه ای شیلا خداداد در قالب یک دختر نجیب زاده هندی است، ضمن این که با کوشش های مستمر و خالصانه زبان شناسی چون ایرج نوذری، شیلا خداداد کاملا لهجه و گویشی هندی وار در این سریال دارد و می توان او را به عنوان یک دختر هندی تلقی کرد.

همسر شیلا خداداد

همسر شیلا خداداد

بعد از سریال فوق العاده زیبای مسافری از هند بود که شیلا خداداد به طور کامل در میان مردم شناخته شد وبه اوج شهرت و محبوبیت رسید، در ادامه شیلا خداداد به سینما بازگشت و در فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی، نقش آفرینی کرد، در این فیلم شیلا خداداد دیگر شباهتی به سیتا مسافری از هند نداشت و به خوبی از پس نقش شیرین یک دختر ساده و نجیب ایرانی با خانواده ای سنتی بر آمد، بعد از این فیلم شیلا خداداد باز هم در سینما به کارش ادامه داد و در فیلم های آکواریوم و سوغات فرنگ نقش آفرینی کرد که نکته جالب و تحسین بر انگیز آن این بود که نقش هایی که شیلا خداداد در این فیلم ها بازی کرد، شباهتی به کارهای قبلی او نداشت و همین باعث شد که شیلا خداداد مجبور به تکرار شدن و بازی در نقش های تکراری نشود.

بعد از آن شیلا خداداد تقریبا به مدت 2 سال از ایران رفت و فعالیتی در سینما و تلویزیون نداشت اما در اواخر سال 86 بازگشت با شکوهی از لحاظ فعالیت هنری در ایران داشت زیرا تا پایان سال 87 یکی از پر کارترین بازیگران ایران بود و در طی این مدت در فیلم های یک اشتباه کوچولو، سایه وحشت، خیابان 24، پسر آدم دختر حوا، پاتو زمین نذار، پسر تهرانی، اخراجی ها 2، سنپترزبورگ و سریال نوروزی پیامک از دیار باقی نقش آفرینی کرد . شیلا خداداد در سال 88  در فیلم های زمهریر و زنان ونوسی مردان مریخی هنرنمایی کرد که البته از میان فیلم های نام برده شده هنوز فیلم های سایه وحشت و زمهریر اکران نشده اند. در تمامی این فیلم ها شیلاخداداد نقش های متفاوتی را بازی کرد و باز هم درخشید که البته در این میان، فیلم های پسر آدم دختر حوا، سنپترزبورگ و اخراجی ها 2 موفق تر بودند و فروش بیشتری داشتند.

با نگاهی کلی به کارنامه کاری شیلا خداداد به این نتیجه می توان رسید که در این مدت شیلا خداداد بسیار با سلیقه و هوشمندانه نقش ها را انتخاب کرده و روند صعودی را طی کرده است. مدتی نزدیک به۳سال است که شیلا خداداد فعالیت هنری نداشته است که البته من و همه ی طرفدارن ایشان در انتظار بازگشت درخشانشان به عرصه ی هنر هستیم و برای درخشش ستاره محبوبمان در سینما و تلویزیون لحظه شماری می کنیم.

aks shila khodadad

aks shila khodadad

عکس شیلا خداداد و فرزندش

عکس شیلا خداداد و فرزندش

شیلا خداداد و همسرش

شیلا خداداد و همسرش

تصاویر شیلا خداداد در پائیز 94

تصاویر شیلا خداداد در پائیز 94

تلگرام شیلا خداداد

تلگرام شیلا خداداد

تصاویر جدید شیلا خداداد

تصاویر جدید شیلا خداداد

اینستاگرام شیلا خداداد

اینستاگرام شیلا خداداد

عکس های شیلا خداداد 2016

عکس های شیلا خداداد 2016

شیلا خداداد در آذر 94

شیلا خداداد در آذر 94


ویدیو مرتبط :
شیلا خداداد در اخراجی ها