فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تمامی زائران پیاده حرم مطهر رضوی بیمه حوادث می شوند


حسین رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به قرارداد منعقده با بیمه مرکزی ایران، اظهار کرد: تا کنون عمده کاروان های زائران پیاده بیمه شده اند و هزینه بیمه نیز توسط خیرین تامین شده است.
وی گفت: این زائران از دهم تا 25 آذرماه به مدت 15 روز بیمه می شوند و تمامی کاروان های پیاده ملزم به بیمه زائران خود شده اند.
وی تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال 250 تا 300 هزار زائر پیاده به مشهد وارد شوند که با توجه به هماهنگی های انجام شده هیچ محدودیتی برای بیمه حوادث زائران پیاده وجود ندارد.
سال گذشته در ایام پایانی ماه صفر 206 هزار زائر پیاده به مشهد الرضا (ع) وارد شدند که از این جمعیت افزون بر 60 هزار نفر در مشهد توسط جمعیت خدمتگزاران پیاده اسکان داده شدند.
وی گفت: در بحث درمانی این زائران در طول بیش از 800 کیلومتر از محورهای استان و نیز شهر مشهد، این جمعیت با کمک دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بسیج جامعه پزشکی و پرستاری، پزشکان بدون مرز استان، جامعه درمانگاه های مشهد و انجمن بیمارستان های خیریه مشهد و امور درمان تامین اجتماعی استان خدمات ارائه می کند.
وی اظهار کرد: بیمارانی که در طول مسیرها نیازمند مراجعه به بیمارستان ها باشند از طریق برگه های ارجاعی که در ایستگاه های صلواتی مسیر و یا محل های اسکان از پزشکان دریافت می کنند در بیمارستان ها برایگان پذیرش می شوند.
به گفته وی، جمعیت هلال احمر استان هم با چهار گروه از استان های همجوار و دو بالگرد برای خدمت رسانی به زائران پیاده بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) همراه شده است.
5132/1906

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قطارهای فوق العاده برای زائران حرم رضوی