سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز طرح جدید فروش اقساطی لوازم خانگی از هفته آینده


آغاز طرح جدید فروش اقساطی لوازم خانگی از هفته آیندهتسنیم/ رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: از هفته آینده با اجرای طرح جدیدی غیر ار طرح دولت، لوازم خانگی را در اقساط ۱۰ ماهه به خریداران تحویل می دهیم.

محمد طحان پور با اعلام اینکه در این طرح واحدهای صنفی را فعال کردیم و آنها خودشان به طور مستقیم کالا را به مردم می فروشند، افزود: سقف اعتباری در این طرح وجود ندارد و فروشنده و خریدار با توافق کالاهای خود را واگذار می کنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه این طرح را اصناف اجرا می کنند، گفت: این طرح با کارت اعتباری که ازجانب دولت اجرا می شود، تفاوت دارد.

طحان پور افزود: در طرح کارت های اعتباری دولت وام را به تولیدکننده ها می دهد اما تولیدکننده ها در تمام سطح شهر ممکن است شعبه به اندازه کافی برای فروش نداشته باشد.

وی گفت: در این روش تمام فروشنده های سطح شهر می توانند مشارکت داشته باشند و پول مستقیم به حساب فروشنده واریز می شود.

طحان پور خاطرنشان کرد: این طرح از هفته آینده کلید می خورد و امیدواریم از جانب مردم با استقبال روبرو شود تا بازار لوازم خانگی رونق بگیرد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی پیشتر درباره این طرح به تسنیم گفته بود: افرادی که گواهی کسر از حقوق داشته باشند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند و شرایط اعطای این تسهیلات توسط بخش خصوصی شبیه طرح دولت است و در اقساط 10 ماهه پرداخت می شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کالاوام، فروش اقساطی جهیزیه و لوازم خانگی