ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صبا در خانه خوب نتیجه گرفته است/از سازمان لیگ گلایه دارم


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با صبای قم در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان کرد: بازی صبای قم و ذوب‌آهن از لحاظ وضعیت جدول بسیار حساس است.

وی ادامه داد: ما مقابل تیمی بازی می‌کنیم که طبق آمار در خانه خود بسیار خوب نتیجه گرفته است، صبای قم از نظر من تیم شایسته‌ای است و بابت این تیم به علی دایی تبریک می‌گویم، بازیکنان جوان و با تجربه بسیار خوبی در کنار یکدیگر دارد و تلفیق آنها از صبا یک تیم خوب ساخته که بازی‌های خوب صبا آن را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به سابقه حضورش در صبا، اضافه کرد: همواره نسبت به صبای قم احساس عاطفی خوبی دارم و خوشحالم از اینکه مصاف با صبای قم موجب شد تا بار دیگر به قم آمده و در جمع شما قرار بگیرم.

گل‌محمدی تصریح کرد: یکسری مشکلات داشته‌ایم که موجب شده برای این بازی شرایط خاصی داشته باشیم، یکی از این مشکلات این است که بازیکنان ملی‌پوش ما در تعطیلات لیگ برتر کنار تیم نبوده‌اند و حتی در هفته اخیر که منتهی به بازی با صبا بوده آنها را در اختیار نداشته‌ایم.

وی تبیین یادآور شد: کاوه رضایی تنها بازیکن ما در اردوی تیم ملی بزرگسالان بوده که روز پنجشنبه صبح همراه با دیگر ملی‌پوشان از سفر گوام به ایران بازگشته و نه تنها نتوانسته در کنار تیم تمرین کند بلکه ما هنوز موفق نشده‌ایم این بازیکن را ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین تعداد پنج بازیکن ما بعد از بازی با تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت‌های جام حذفی از تیم جدا شده‌اند و در اختیار تیم امید بوده‌اند، آنها در این مدت علاوه بر اینکه با تیم باشگاهی خود نبوده‌اند در تیم ملی هم یک بازی انجام نداده‌اند.

گل‌محمدی بیان کرد: گلایه من از مسئولین تیم ملی امید این است که آنها می‌دانستند چهار بازیکن امیدی که از ما گرفته‌اند جزو نفرات فیکس ما هستند اما برای تیم ملی به بازی گرفته نشدند در حالی که دیگر نفرات دعوت شده از سایر تیم‌ها که در باشگاه‌های خود حتی بازی نکرده‌اند برای تیم ملی به میدان رفته‌اند.

وی متذکر شد: این در حالی است که دو بازیکن لبنانی ما نیز در اختیار تیم ملی لبنان در مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بوده‌اند و سه بازیکن مصدوم نیز داریم که مهرداد قنبری، محمد نجات‌مهدی و محمدرضا عباسی هستند و به این بازی نمی‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تأکید بر اینکه تعطیلات لیگ هیچ‌وقت به نفع باشگاه‌ها نبوده و همواره به سود تیم ملی است، عنوان کرد: با این حال بچه‌های ما هر کدام که در ترکیب اصلی تیم ذوب آهن قرار گرفته‌اند همواره ثابت کرده‌اند که وظیفه خود را خوب انجام می‌دهند، گلایه من از سازمان لیگ این است که می‌دانست تیم ملی روز پنجشنبه به ایران باز می‌گردد اما چرا برنامه بازی‌ها را اینگونه تنظیم کرد.

انتهای پیام/78002/ذ30


ویدیو مرتبط :
گلایه پرستاران در نظام سلامت - کیفیت خوب