سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پوست و مو/ مصرف خودسرانه و خطرآفرین مکمل‌ها برای پوست


پوست و مو/ مصرف خودسرانه و خطرآفرین مکمل‌ها برای پوست باشگاه خبرنگاران/ مصرف بعضی مکمل‌ها با توجه به اثرات مثبتی که دارند گاهی می‌تواند در بروز مشکلات و بیماری های کبدی خطر آفرین باشند.
مسعود داوودی متخصص پوست و مو و زیبایی درخصوص مکمل هایی که ممکن است برای پوست و مو خطر آفرین باشد گفت: مصرف برخی مکمل‌ها که توسط پزشک پوست و مو تجویز می‌شود دارای ویتامین‌هایی از جمله ویتامین A-B و همچنین عنصر آهن هستند که در صورت مصرف زیاد باعث بروز مشکلات کبدی و آسیب رسانی به سایر ارگان های حیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصرف مکمل‌ها به صورت خودسرانه می‌تواند خطر آفرین باشد اظهار داشت: مصرف برخی مکمل ها مثل مکمل زینک برای زنان ضروری است که این مصرف در زنان 10 میلی گرم و مردان 12 میلی گرم است.

این متخصص پوست و مو افزود: برخی مکمل ها همچون روی باید در بین غذا مصرف شود علاوه بر آن مصرف آن همراه با سایر مکمل‌ها مثل مکمل‌های آهن و مکمل‌ کلسیم خطرناک است.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که تمایل به مصرف این دسته از مکمل‌ها دارند باید برای جلوگیری از بروز مشکلات کبدی با تجویز پزشک اقدام به مصرف نمایند.





با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تاثیر خواب خوب و مصرف خاکشیر بر سلامت پوست و مو