فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آیت‌الله نوری‌همدانی: اهل‌سنت و تشیع واکنش جدی به حکم اعدام آیت‌الله نمر نشان دهند


به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای ستاد اقامه نماز استان قم، با اشاره به اعدام آیت‌الله نمر توسط رژیم آل‌سعود اظهار داشت: اعدام آیت‌الله نمر سبب تأسف است چون عالمان دینی جهان اسلام بر این موضوع تاکید داشتند که این حکم ظالمانه است و نباید اجرا شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حمایت‌های آل‌سعود از گروه‌های تکفیری منطقه افزود: عربستان سعودی دارای یک مذهب خرافی است که دین اسلام را بدنام می‌کند، رژیم سعودی از داعش و  بوکوحرام حمایت و آن‌ها را تقویت می‌کند و با اقدامات جاهلانه خود به اسلام خدشه وارد می‌کند که این اقدامات نوکری آمریکا است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر لزوم واکنش قاطعانه در برابر اعدام آیت‌الله نمر بیان کرد: اهل سنت و شیعه باید در برابر حکم اعدام آیت‌الله نمر عکس‌العمل نشان دهند چون این حکم دهن‌کجی به مسلمانان است، مسلمانان باید با استقامت و پایداری و شجاعت به اعدام آیت‌الله نمر واکنش نشان دهند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه در ادامه سخنانش با اشاره به جایگاه فریضه الهی نماز در دین اسلام، عنوان کرد: نماز دارای ارزش بسیار بالایی است که در نامه 27نهج‌البلاغه، امام علی (ع) به محمد ابی بکر این موضوع را مورد تاکید قرار دادند که اگر نماز تو مرتب و منظم باشد اعمال دیگری که انجام می‌دهی، به خوبی انجام می‌شود و دچار مشکلی نمی‌شوی.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه افرادی که در راستای ترویج فریضه‌الهی نماز فعالیت می‌کنند باید از هیچ تلاشی در راستای ترویج نماز دریغ نکنند، تصریح کرد: دین اسلام یک دین اجتماعی است و تاکید آن بر نماز جماعت به همین خاطر است تا مردم با یکدیگر جمع شوند و نماز را به جماعت اقامه کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: نماز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید این گونه باشد که هنگامی که اذان گفته می‌شود و موقع اقامه این فریضه الهی است مغازه‌ها باز باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیانیه آیت الله مکارم شیرازی در رابطه حکم اعدام شیخ نمر