سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهادت دومین فلسطینی طی امروز/ شمار شهدای انتفاضه به 96 نفر رسید


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های خبری فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی در غرب شهر رام الله به سمت یک شهروند فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، این جوان فلسطینی با ضربات چاقو یک شهرک نشین را به قتل رسانده و یک نفر دیگر را زخمی کرده بود.رادیو رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که یک جوان فلسطینی در ایستگاه سوخت واقع در جاده شماره 443 در غرب شهر رام الله با ضربات چاقو یک شهرک نشین 26 ساله را به قتل رسانده و یک دختر صهیونیست 18 ساله را زخمی کرد و نظامیان صهیونیست نیز با تیراندازی به سمت وی او را به شهادت رساندند.

امروز همچنین یک دختر فلسطینی در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

منابع صهیونیستی اعلام کرده اند که این دو نفر با ضربات چاقو دستکم 4 شهرک نشین صهیونیست را زخمی کرده اند.

انتفاضه قدس از حدود دو ماه پیش با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به نام «مهند شفیق حلبی» (19 ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گشت و تا کنون نظامیان صهیونیست 96 فلسطینی را در کرانه باختری، قدس اشغالی و مرز نوار غزه به شهادت رسانده اند و 22 صهیونیست نیز در عملیات های مقاومت به هلاکت رسیده و بیش از 200 نفر نیز زخمی شده اند.

بنا به عقیده ناظران سیاسی این خیزش مردمی فلسطینیان و انتفاضه قدس یک اتفاق ناگهانی نبوده است بلکه نبودن افق سیاسی، وجود خفقان و محاصره ظالمانه، اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، یورش های مکرر به مسجد الاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد، ساخت دیوار حایل، یهودی سازی قدس و استمرار تجاوزات علیه اسرای در بند زندان های رژیم صهیونیستی منجر به آغاز این انتفاضه و خیزش مردمی شده است.

انتهای پیام/پ


ویدیو مرتبط :
شمار زندانیان چک به 6 هزار نفر رسید