فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشنامه فرات تشنه است در نوشهر به روی صحنه رفت


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه این اثرنمایشی که با حضور شماری از هنرمندان ،پیشکسوتان و دوستداران فرهنگ و هنر درمجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد نوشهربرگزارشد ، علیرضا واقف ، مرتضی خزایی ،حمیدرضا پاشا ، هادی حسن زاده ، رسول پورچنگیز ،علی دیوسالار ،سید نوردالدین قدسی و شعبان صادقی و مصطفی مرادی را جزو نقش خوان های این نمایشنامه معرفی کرد.
بابک شمس ناتری ، افزود : چنین اتفاقی درواقع نشان از تعهد هنرمندان این نمایشنامه بوده به گونه ای که هرزمان ازآنان خواسته شده دراین حوزه نقش آفرینی کنند همیشه همراهی و همکاری لازم را با این نهاد داشته اند.
وی ، ادامه داد : مساله مهم تراین است که در گروی چنین اتفاقی عواید آن نیز سعی شده تا دراختیارکودکان بی سرپرست قرارگیرد که یک کار ماندگاری دراین شهرستان بوده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهربا اشاره به نقش آفرینی هنرمندان در انتقال مفاهیم و آموزه های دینی از تلاش این قشر فرهنگی و هنری با رویکرد دینی به ویژه دراین ایام دراین شهرستان قدردانی کرد.
شمس ناتری ، علاقه مندان به فرهنگ و هنر را به عنوان قشری مشوق و حامی هنرمندان شهرستان توصیف کرد و گفت : امروز اجرایی کردن کار این نمایشنامه با توجه به تعداد زیاد نقش آفرینان آن کار بسیاری دشواربود اما با این حال کارگردان دراین مدت دو روزه سعی کرد تا برای ارائه آثارنمایشنامه فعالیت های زیادی نماید.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر ، مقوله آموزش را به عنوان یکی از نیازهای ضروری و غیرقابل انکار برای توسعه فرهنگ و هنر در منطقه برشمرد ، گفت : امروز کارگاه های کارگردانی ،بازیگری و نمایشنامه نویسی در شهرستان دایرشده و کمیته فنی نیز دراین حوزه نظارت بسیار جدی دارد..
شمس ناتری ، افزود: اکنون با توجه به اهمیت موضوع سعی شده در این کارگاه ها از استادان مجرب و متخصص در حوزه آموزش استفاده شود به نحوی که طبق آئین نامه در هر سه دوره به هنرمندان کارنامه نیز ارائه می شود و علاقه مندان درصورت تمایل می توانند دراین کارگاه های نام نویسی کنند.
وی همچنین بهره برداری از سن میدانی استاندارد تئاترنوشهر و ایجاد آرشیو تخصصی را دریگر اقدام صورت گرفته دراین حوزه معرفی کرد.
شهرستان نوشهر درغرب مازندران واقع است.ک/2
7078/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه سریال پرندگان خشمگین-نمایشنامه