ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشنهاد جدید بازیکن مدنظر استقلال پاهایش را شل کرد


جام نیوز/ مسئولان باشگاه استقلال خوزستان خیلی آرام و بی‌سر و صدا دست به کار شدند و با ستاره مدنظر آبی های پایتخت مذاکره کردند.
خیلی وقت است که خبر می‌رسد باشگاه استقلال به دنبال جذب بختیار رحمانی است. این باشگاه ظاهرا به دلیل اینکه فکر می‌کند رحمانی برای نیم‌فصل دوم حضور در تیم آبی پایتخت را انتخاب می‌کند، به راحتی جاسم کرار را کنار گذاشته تا بختیار برای آمدن به استقلال اما و اگری نداشته باشد.
مسئولان استقلال ظاهرا برای این مساله خیلی هم مطمئن هستند و فکر می‌کنند با آمدن بختیار مشکلات خط میانی حل می‌شود و راحت‌تر برای قهرمانی می‌جنگند، غافل از اینکه آنها یک رقیب سرسخت دارند. رقیبی که هم در جدول لیگ برتر و هم در جذب بازیکنان به دنبال سبقت از آبی‌های تهرانی است. آن رقیب هم تیمی نیست جز استقلال خوزستان. تیمی که با بازیکنان جوان و بومی‌اش آرام آرام به دنبال خلق شگفتی در لیگ برتر و کسب قهرمانی است.
بر همین اساس مسئولان باشگاه استقلال خوزستان خیلی آرام و بی‌سر و صدا دست به کار شدند و با رحمانی مذاکره کردند. آنها با توجه به جایگاهی که تیم‌شان در جدول لیگ برتر دارد خیلی امیدوارند که رحمانی حضور در اهواز را انتخاب کند تا هم خانواده‌اش در این شهر راحت‌تر باشند و هم اینکه وی یک افتخار دیگر با تیمی خوزستانی به دست بیاورد.
اما ظاهرا اگر کارت پایان خدمت رحمانی تا پایان نیم‌فصل اول صادر شود هیچ بعید نیست که او استقلال تهران را انتخاب کند چون رحمانی در تلاش است تا در یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت خودش را نشان دهد و بار دیگر به تیم ملی راه پیدا کند.
پس با توجه به این مسائل به نظر می‌رسد رحمانی در دو راهی بزرگی قرار گرفته. از یک طرف می‌خواهد به خاطر خانواده‌اش به اهواز برود و کارش را در آنجا دنبال کند تا همسر و فرزندانش راحت‌تر باشند اما از طرف دیگر او نمی‌خواهد شانس بازگشت به تیم ملی را از دست بدهد و می‌خواهد از طریق یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت به تیم ملی برسد.
البته این را هم باید در نظر بگیریم که احتمال دارد هیچکدام از این اتفاقات نیفتد. چرا که سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مصاحبه‌ای گفته که هنوز مدارکی مبنی بر پایان خدمت سربازی رحمانی به باشگاه نرسیده و اگر این مدارک تا نیم‌فصل هم نرسد، رحمانی تا پایان فصل باید در تراکتورسازی بماند.
با توجه به اینکه رحمانی خیلی دیرتر از بازیکنان سرباز دیگر، از جمله سروش رفیعی، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، احمد عبدالله زاده و... خودش را به عنوان سرباز به سازمان نظام وظیفه معرفی کرده بود، هیچ بعید نیست که خدمت سربازی او به نسبت دیگر بازیکنان بیشتر طول بکشد و حضور در تیم‌های بالانشین و مدعی آبی‌پوش منتفی شود.
با این تفاسیر به نظر می‌رسد آینده رحمانی و زمان بازگشتش به تیم ملی در اختیار سازمان نظام وظیفه است و احتمال دارد او برخلاف تصوراتش تا پایان فصل در تراکتورسازی تبریز بماند و به تیم‌های مدعی لیگ برتر راه پیدا نکند. البته این مساله کمی بعید به نظر می‌رسد اما به هر حال باید تا نیم‌فصل منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار بختیار رحمانی است. او در تراکتورسازی می‌ماند یا اینکه باید به بررسی پیشنهادهایش و انتخاب یکی از آنها بپردازد؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گل های کارلوس کاربونرو بازیکن مدنظر رم