سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عذرخواهی رییس سازمان مدیریت بحران از سیل‌زدگان


ایسنا/ رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بابت سوءتفاهم ایجادشده از مردم ایلام و سایر مناطق سیل‌زده عذرخواهی و تأکید می‌کنم که اگر فیلم مصاحبه با صداوسیما به‌صورت کامل پخش می‌شد هیچ‌وقت زمینه‌ این سوءتفاهم فراهم نمی‌شد.

اسماعیل نجار اظهار کرد: مصاحبه‌ای که بنده با صداوسیما در خصوص سیل اخیر و خسارت‌هایی که به 9 استان کشور وارد آمده است حدود 2 ساعت به طول انجامید اما متأسفانه بخش‌هایی از این مصاحبه که ابتدا و انتهای آن حذف‌شده از رسانه پخش‌شده و همین بریده‌ مصاحبه موجب سوءتفاهم در بین سیل‌زدگان مخصوصاً مردم شریف ایلام شده است.

وی افزود: پس از بروز سیل بنده علاوه بر حضور در مناطق زلزله‌زده و بازدید نزدیک از این مناطق بلافاصله تلاش‌هایی در خصوص تخصیص اعتبار اولیه به این استان‌ها به عمل آوردم و سپس دستگاه‌های متعدد ازجمله وزارت نیرو و سازمان جنگل‌ها را درگیر فرایند امدادرسانی کردم و با این تلاش‌ها شهرداری‌های 9 مرکز استان برای کمک به مسئولان استانی به منطقه اعزام شدند.

نجار تأکید کرد: در این مدت با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار موردنیاز انجام‌شده و پس از تأمین اعتبارات لازم، فرایند بازسازی و پرداخت خسارت‌ها شروع خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: نه‌تنها بنده بلکه همه‌ی مسئولان خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و نیت و تلاش ما چیزی جز خدمت به مردم در این شرایط نیست.

نجار با تأکید بر دیده شدن خسارت‌های سیل توسط مسئولان ادامه داد: بارندگی‌های اخیر اگرچه خسارت‌هایی را به دنبال داشته اما همه می‌دانند در چند سال اخیر بسیاری از مناطق کشور ما به خاطر خشکسالی و ریز گردها دچار خسارت بسیار شده که امیدواریم این بارندگی‌ها برخی از این مشکلات زیست‌محیطی و اقتصادی را کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: بابت سوءتفاهم ایجاد شده از مردم ایلام و سایر مناطق سیل‌زده عذرخواهی می‌کنم و البته باز تأکید می‌کنم که اگر فیلم این مصاحبه به‌صورت کامل پخش می‌شد این سوءتفاهم ایجاد نمی‌شد.

نجار تصریح کرد: حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و دستیار ویژه رییس‌جمهور و دیگر مسئولان کشوری در بخش‌های مختلف و مخصوصاً پیگیری‌های شخص رییس‌جمهور همه و همه نشان از توجه دولت به سیل‌زدگان ایلام دارد و این تلاش‌ها تا پرداخت خسارت‌ها به مردم سیل‌زده ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اظهارنظر نجار درباره‌ خسارت سیل به استان ایلام که در «بالاتر از خبر» شبکه‌ اول سیما پخش شد موجب اعتراض مردم و فعالان استان در شبکه‌های اجتماعی شده است.


ویدیو مرتبط :
توهین عجیب رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به سیل زدگان