سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حامد بهداد: از اینکه نامزد سیمرغ نشدم، ناراحت نیستم


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بازیگر فیلم سینمایی «هفت ماهگی» و «نیمه شب اتفاق افتاد» تاکید کرد که حضور نداششتن در میان نامزد های سیمرغ بلورین فیلم فجر ناراحت نیست.

به گزارش «انتخاب»، حامد بهداد در پاسخ به این سوال که برخی می گویند بازی اش در داوری های جشنواره امسال دیده نشده و اینکه آیا این موضوع موجب ناراحتی شما شده است یا خیر، گفت: والله ناراحت نیستم و هیچ اعتراضی ندارم. به هر حال همیشه اینطور می شود و زمانی که ما کاندید شدیم و جایزه گرفتیم، حتما کسانی وجود داشتند که بازی شان دیده نشده است.

بازیگر فیلم سینمایی »هفت ماهگی» اضافه کرد: در جشنواره فیلم فجر صرفا رقابت اهمیت ندارد و در این دوره هم اینگونه بوده است. او درباره اینکه آیا از بازی های خودش راضی بوده است یا نه، گفت: به طور قطع قوت بازی های قبلی را نداشتم و در گذشته نیز بازی هایم بالا و پایین داشت.


ویدیو مرتبط :
حامد بهداد پس از دریافت سیمرغ در برتامه ی 7