سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نامه انتخاباتی سایت دفتر احمدی نژاد


مهرمردم/ دبیرخانه مرکزی این شورا طی نامه ای به دبیرخانه شورای استان‌ها بار دیگر تاکید کرد که این مجموعه مطلقا در راستای انتخابات و اهداف سیاسی خاص هیچگونه ماموریت، برنامه واقدامی ندارد و هریک از اعضای شورای استانی که مایل به حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، باید حداکثر تا اول آذرماه از عضویت خود در این شورا استعفا دهند.

دبیرخانه مرکزی شورای تبیین آرمان‌های انقلاب وبازخوانی خط نورانی امام(ره) ومقام معظم رهبری بار دیگر تاکید کرد که این مجموعه مطلقا در راستای انتخابات و اهداف سیاسی خاص هیچگونه ماموریت، برنامه واقدامی ندارد. در نامه ارسال شده از سوی این دبیرخانه به شورای استان‌ها آمده است: هریک از اعضای شورای استانی که مایل به حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، باید حداکثر تا اول آذرماه از عضویت خود در این شورا استعفا دهند.
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
باسلام واحترام
مستحضرید که یکی از مهمترین ماموریت‌های اینمقطع نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی بازخوانی، تبیین و نشر مبانی و آرمان‌های بلند انقلاب واندیشه ها ودیدگاههای امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری (مدظله العالی) میباشد.
به همین منظور طی دوسال گذشته شوراها و کارگروه‌هایی در تهران، استان‌ها و شهرستان‌ها شکل گرفته و بحمدالله دراین راستا توفیقات ارزنده ای حاصل گردیده است.
همانگونه که از ابتدا و بارها در جلسات و ملاقات‌ها تاکید شده است، این مجموعه مطلقا درراستای انتخابات واهداف سیاسی خاص هیچگونه ماموریت، برنامه واقدامی ندارد.
ازاین روضروری است به آن دسته از عزیزانی که درشوراها عضویت وقصد ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند اعلام فرمائید که حداکثر تا تاریخ ۱/۹/۹۴ از شوراها استعفا دهند.
ضمنا شوراهای استانی طبق دستورالعمل در اولین نشست خود نسبت به تعیین جایگزین افراد مستعفی اقدام و متن استعفای افراد فوق الذکر و صورتجلسه جایگزینی آن را به این دبیرخانه ارسال نمایند.
دبیرخانه شورای مرکزی
۲۵ آبان۹۴


ویدیو مرتبط :
انیمیشن انتخاباتی احمدی نژاد