سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقدیر دانشجویان بورسیه از فرمان امام‌خامنه‌ای درباره موضوع بورسیه‌ها


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانشجویان بورسیه با صدور نامه‌ای از موافقت مقام معظم رهبری درباره عدم اجرای مصوبه 630 شورای عالی انقلاب فرهنکی در موضوع بورسیه‌ها تقدیر کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: خداوند متعال را شاکریم که ایران اسلامی، سایه نشین شجره طیبه ولایت فقیه به عنوان ادامه ولایت ائمه هدی (علیهم السلام) است. به برکت این یادگار ذی قیمت حضرت روح الله (قدس الله نفسه الزکیه)، ملت ایران از حکمت سرشار ولی فقیه زمان خویش بهره‌مند است و هیچ‌گاه بن بستی را پیش روی خویش ندیده و عزت و آبروی خود را در سایه این رهبری حکیمانه کسب و حراست کرده است. سربازان جوان میدان پیشرفت و آگاهی در عرصه جهاد علمی، انگیزه و توان خود را برای اجرایی ساختن منویات عالمانه و تمدن ساز حضرتعالی خالصانه تقدیم می‌کنند و ان شاالله به‌زودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قله مرجعیت علمی جهانی خواهد ایستاد. این راه مطمئنا پر از سرزنش‌های خارمغیلان است اما با هدایت رهبری فاضل و دانشمند، فرزندان جوان ایران اسلامی در دانشگاه‌ها، به شوق سرمنزل مقصود به پیش خواهند رفت.

این نامه می‌افزاید: دانشجویان بورسیه از ابتدا خود را برای ورود به عرصه جهاد علمی و رسیدن به اوج پیشرفت آماده ساخته‌اند و با وجود مشکلاتی که به صورت غیرقانونی و غیراخلاقی بر سر راهشان ایجاد شد، ذره‌ای از مسیر خویش عقب ننشسته اند. انوار مهر و عطوفت رهبری انقلاب، در این مسیر، گرمی بخش دل‌های این فرزندان میهن بوده است.

در پایان نامه دانشجویان بورسیه تاکید شده است: دانشجویان بورسیه جمهوری اسلامی ایران، مراتب قدردانی و سپاس بی‌حد خود را، از آن محبوب قلوب مستضعفین عالم و امید زجرکشیدگان راه حق، به خاطر تمام دلگرمی‌ها و حمایت‌های کریمانه جنابتان، اعلام می‌دارند و همواره در راه تعالی علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بورسیه ها