سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سهام شرکت سازنده League of Legends به صورت کامل توسط کمپانی چینی TenCent خریداری شد


سهام شرکت سازنده League of Legends به صورت کامل توسط کمپانی چینی TenCent خریداری شد

کمپانی چینی TenCent در سال 2011، بخش عمده ای از سهام Riot Games، شرکت سازنده بازی League of Legends، را خریداری کرد؛ اما حالا و بنابر آخرین گزارشات، کمپانی چینی مبقی سهام Riot Games را نیز خریداری کرده و آن را در اختیار خود آورده است.

این خبر از طریق آپدیت خبر وب سایت Riot Games و توسط گزارشگر Polygon اعلام شد و به نظر می رسد که تغییرانی مهم در Riot Games به وجود آمده باشد. این شرکت، در بیانیه اخیر خود نوشته است که TenCent، مابقی سهام Riot Games را خریداری کرده و حالا سرمایه گذار اصلی آن ها به شمار می رود.

شرکت مورد بحث هم چنین ادامه داده که این حرکت TenCent، به آن ها اجازه می دهد تا تا از طریق برنامه مدون، به کسب درآمد بپردازند و موفقیت و درآمد مالی خود را تضمین کنند.

بدون شک، Riot Games ارزشی بسیار برای کمپانی چینی TenCent خواهد داشت؛ بازی League of Legends به یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین امروزی تبدیل شده است و بسیاری از گیمرها، در مسابقات eSports این بازی به رقابت با یک دیگر می پردازند. چندی پیش نیز اعلام شد که مسابقات قهرمانی League of Legends امسال، به رکورد 334 میلیون بیننده دست یافته است.

منبع: VG247

برچسب‌ها:Riot Gamestencent

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
League Of Legends