ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رقابت تنگاتنگ طارمی و طالب لو در یک مسابقه تلویزیونی!


رقابت تنگاتنگ طارمی و طالب لو در یک مسابقه تلویزیونی!جام نیوز/ مسابقه آشپزی دستپخت های خودمانی به نیم قدمی پایان رسیده و حالا همه منتظر اعلام قطعی 4 چهره حاضر در نیمه نهایی و تعیین فینالیست ها هستند.
برنامه دستپخت های خودمانی که مسابقه آشپزی بود و از شبکه دوم سیما روی آنتن می رفت، با اجرای نسرین مقانلو و آرش ظلی پور و حضور چهره های سرشناس، سینما، ورزش، موسیقی و تلویزیون حسابی گل کرد و مردم بسیاری هر هفته این مسابقه های تماشایی را دنبال می کنند.
این مسابقه حالا به برنامه های پایانی مرحله مقدماتی اش رسیده است و از جمع تمامی حاضرین در مرحله مقدماتی 4 نفری که بهترین آشپزی را کرده و بیشترین رای را آورده اند به نیمه نهایی می روند و رقابت در نیمه نهایی و فینال با حضور بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین ورزشکار و بهترین خواننده برگزار می شود.
تا به حال از جمع بازیگران مرد سینما و تلویزیون پژمان بازغی و از جمع بانوان هنرمند مرجان گلچین به نیمه نهایی راه یافتند و فعلا در جمع ورزشی ها وحید طالب لو از استقلال و مهدی طارمی از پرسپولیس بالاترین رای را دارند و در موسیقی هم مجید خراطها با رای مردم در رده اول است اما هنوز چند برنامه با حضور خواننده ها و فوتبالیست ها پخش نشده و احتمال تغییر نتایج وجود دارد.
گویا در نهایت و در حالی که مردم همچنان در حال رای دادن به طالب لو و طارمی هستند، از بین این دو ستاره استقلال و پرسپولیس یکی به نیمه نهایی می رود.
هواداران استقلال با حمایت از طالب لو و حامیان پرسپولیس با حمایت از طارمی، تنور این رقابت را داغ کرده اند.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
رقابت تنگاتنگ Kia Sorento vs. Hyundai Santa Fe