علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



متوجه نشدم من آقای گل جهان شدم یا بازیکن تیم فوتبال برزیل


ماهان سلطانیان در گفتگو با خبرنگار مهر به حضور تیم ایران در مسابقات دانش آموزان جهان که با نایب قهرمانی این تیم همراه بود اشاره کرد و افزود: مسابقات با حضور ۲۴ تیم و در سطح بالا و فشرده نسبت به ادوار قبل برگزار شد و ما بعد از بردهای قاطع در نیمه نهایی چهار بر سه کرواسی میزبان را بردیم و من هم یازده گله شدم. کرواسی تماشاگران بسیاری در آن بازی داشت. حتی سالن مسابقه را عوص کردند اما ما با غیرت بچه ها و درایت آقایان شمس، پورحسین و مطلب زاده در کادر فتی بردیم. جا دارد از حمایت مربیان و همکاری و همدلی بازیکنان تشکر ویژه کنم.

ستاره تیم فوتبال دانش اموزی ایران ادامه داد: در فینال بد آورریم و توپهایمان به گل تبدیل نشد. بعد هم شیرازه تیم از هم پاشید وگرنه فاصله ما با تیم برزیل شش گل نبود.

وی دریاره اقای گلی ا ش تصریح کرد: من و یک برزیلی رقابت نزدیک داشتیم و آخرش معلوم نشد من آقای گل شدم یا او. آقای گل را هم معرفی نکردند و کاپی ندادند ولی آقای شمس عنوان کردند در جلساتی که بین مربیان تیم ها برگزار می شد آنها شماره شش ایران یعنی بنده را بهترین بازیکن جام و فوتسال دانش اموزی جهان می دانستند و برخی من و یک برزیلی را بهترین دانسته اند که این افتخار بزرگی برای من است و محصول زحمات همه بجه ها و مربیان.

گلزن اول تیم دانش آموزی ایرران در پایان گفت: علاوه بر تقدیر از وزارت و اداره کل اموزش و پرورش از خانواده ام، آقای قدوسی مدیریت دبیرستان باهنر، معلمان باشگاهی آقایان نورانی و ذوالفقاری و رسانه ها تشکر می کنم و این افتخار و عناوین و گلها را به معلمان شهید و پیشکسوتان فقید شهرستان مهدی شهر (سنگسر سابق) تقدیم کرده و دست مردم شهر را می بوسم که استقبال پرشوری از بنده داشتند و انگیزه هایم را دوچندان کردند.


ویدیو مرتبط :
دیده شدن جن -روش باید زوم کنین من بار اول متوجه نشدم