سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخی کشورهای اروپایی خواستار توقف ورود مهاجران به اروپا شدند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر و به بهانه حوادث شهر «کلن» آلمان، درخواست‌ها برای سخت‌گیری آمد و شد در مرزهای اروپایی افزایش رو به رشدی داشته است.

روزنامه انگلیسی تایمز روز شنبه (امروز) نوشت سران کشورهای اسلوواکی و مجارستان خواهان کنترل سخت‌تر بر مرزهای 26 کشور منطقه شنگن شدند. منطقه شنگن در واقع کشورهایی هستند که آمد و شد میان آنها تنها با داشتن گذرنامه یک کشور به آسانی و بدون نیاز به روادید، انجام می‌گیرد.

در شب سال نوی میلادی، 121 مورد آزار و اذیت جنسی به زنان آلمانی در شهر کلن گزارش شد که در میان افراد دستگیر شده، تعدادی مهاجر سوری به عنوان مجرم شناسایی شدند.

بعد از این، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان دستور داد قوانین سرسختانه‌تری شد و دستور داد مهاجران مجرم به کشورهای خودشان بازگردانده شوند.

در فنلاند نیز پلیس این کشور از وقوع چندین مورد آزار و اذیت جنسی در میدانی با حضور 20 هزار نفر در جشن‌های سال نو میلادی امسال خبر داد.

«رابرت فیکو» نخست وزیر اسلوواکی خواستار تشکیل جلسه فوری اتحادیه اروپا شد تا درباره خشونت‌های سال نو میلادی و تقویت نیروهای مرزی گفت‌وگو کنند.

«ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان نیز در این‌باره گفت که باید جریان ورود مهاجران به اتحایه اروپا باید متوقف شود. وی تاکید کرد که ورود مهاجران به اروپا می‌توان به اساسی‌ترین مساله سال 2016 در این قاره تبدیل شود. نخست وزیر مجارستان خواستار ساخت خط دفاعی اروپایی در مرزهای شمالی یونان با مرزهای بلغارستان و مقدونیه شد.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/OXMX7A


ویدیو مرتبط :
مشکلات کشورهای اروپایی ..