سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انفجار در کارگاه شارژ سیلندر در تهران/ ۳ نفر مصدوم شدند


انفجار در کارگاه شارژ سیلندر در تهران/ ۳ نفر مصدوم شدندفارس/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در اثر انفجار و حریق در یک کارگاه شارژ سیلندر ۳ نفر مصدوم و یک خودرو در آتش سوخت.

جلال ملکی درباره حادثه انفجار در یک مغازه اظهار داشت: ساعتی پیش انفجار و حریق در یک کارگاه شارژ سیلندر گاز واقع در خیابان 20 متری شکوفه، خیابان 102 به سامانه آتش‌نشانی تهران اعلام و مأموران 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک کارگاه سیلندر گاز در 2 طبقه دچار انفجار و آتش‌سوزی شده است که در اثر این حادثه یک خودروی تویوتا نیز در حال آتش‌سوزی بود.
ملکی افزود:‌بیش از 200 کپسول گاز 20 کیلویی نیز در این محل وجود داشت که حدود 3 کپسول آن منفجر شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در اثر این حادثه 3 نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند و دقایقی قبل عملیات این حادثه به اتمام رسید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
مستند واقعی حریق مغازه شارژ سیلندر گاز مایع در تهران پارس