مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



ریاض به تنهایی نیروی زمینی به سوریه اعزام نمی‌کند


وزیر خارجه عربستان سعودی طی سخنانی گفت تنها در صورتی که واشنگتن نیروی نظامی به سوری اعزام کند، ما نیز این کار را انجام می دهیم و در غیر این صورت به تنهایی نیرو به سوریه اعزام نمی کنیم.

به گزارش «شیعه نیوز»،  «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی طی سخنانی اعلام کرد که ریاض پس از اینکه واشنگتن نیروی زمینی به سوریه اعزام کند، اقدام به اعزام نیروی زمینی به این کشور می کند.

بر اساس این گزارش وزیر خارجه عربستان در سخنانی در همین زمینه تصریح کرد: در صورتی که کاخ سفید برای مبارزه با داعش به سوریه نیروی زمینی اعزام کند، عربستان آمادگی دارد همراه با یگان های آمریکایی نیروهای ویژه خود را به سوریه اعزام کند.

وزیر خارجه عربستان سعودی در همین راستا افزود: ما به تنهایی نیروی زمینی به سوریه اعزام نمی کنیم.

این در حالی است که پیش از این ۱۵۰ نظامی آمریکایی از جمله چند افسر به فرودگاه رمیلان واقع در الحسکه که تحت تسلط نیروهای کُرد است، وارد شدند.

این اقدام پس از اظهارات «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعزام ۲۵۰ نظامی به سوریه صورت گرفت.

همچینین هدف از این اقدام آموزش و کمک به نیروهای محلی در جنگ علیه داعش عنوان شده است.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
ایران نیروی زمینی به سوریه اعزام کرد - خدا پشت پناهشون