علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پایان اختلاف دو طایفه در لرستان و نجات قاتل از چوبه دار


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سلطان مراد زارع ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو طایفه در شهرستان كوهدشت كه در سال ۸۸ بین آنها درگیری و نزاع منجر به قتل روی داده بود، روز گذشته در مسجد امیر المومنین(ع) شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین، شورای حل اختلاف، بزرگان و ریش سفیدان، نیروهای نظامی و انتظامی به صلح و سازش انجامید.

وی گفت: پس از اقدامات قانونی و صدور حكم قصاص توسط دیوان عالی كشور، با وساطت ریش سفیدان، شورای حل اختلاف، شورای شهر، اعضای شورای تامین، امام جمعه شهرستان رضایت اولیای دم اخذ و در نهایت منجر به صلح و سازش بین این دو طایفه شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی كوهدشت افزود: شهروندان كوهدشت از این عمل خداپسندانه ابراز رضایت و خرسندی كردند و از تلاش مسئولان دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری نظم و امنیت شهر در طول این مدت تشكر و قدردانی كردند.


ویدیو مرتبط :
بخشش قاتل پای چوبه دار