ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کودک افغانی‌ در آستانه دیدار با لیونل مسی+ تصاویر


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های اخیر یکی از هواداران لیونل مسی به طرزی جالب معروف شد. تصویری از این هوادار که پسری کم سن و سال است در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف منتشر شد که با پلاستیک راه‌راه آبی‌وسفید برای خود پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین را که متعلق به مسی است، درست و به تن کرده است. پس از انتشار این تصاویر کمپینی برای یافتن این کودک به راه افتاد. حتی گفته شد که لیونل مسی عنوان کرده که اگر این پسر که هوادار اوست پیدا شود، پیراهنش را به او خواهد داد.

این پسر پنج ساله که مرتضی احمدی نام دارد، اهل استان غزنی در نزدیکی کابل است. براساس گزارش‌ها این پیراهن پلاستیکی را همایون، برادر 15 ساله مرتضی درست و با ماژیک پشت آن نام و شماره مسی را نوشته است. برادر بزرگ این کودک افغانی پس از اینکه این پیراهن پلاستیکی را بر تن برادرش کرد، از او عکس گرفت و این تصاویر را در اواسط ماه ژانویه 2015 روی صفحه «فیسبوک» خود منتشر کرد.

خورخه مسی، پدر لیونل روز شنبه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فرانسه (AFP) عنوان کرد که مسی از ماجرای کودکی که با پلاستیک برای خودش پیراهن شماره 10 آرژانتین را درست کرده، با خبر است و می‌خواهد برای این هوادار جوان کاری کند.

فدراسیون فوتبال افغانستان (AFF) امروز (دوشنبه) خبر داد، لیونل مسی گفته است که می‌خواهد مرتضی، پسری که با پلاستیک برای خود پیراهن شماره 10 آرژانتین را درست و به تن کرده را از نزدیک ببیند، هرچند هنوز تاریخ و محلی برای این ملاقات تعیین نشده است.

سیدعلی کاظمی، سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در این باره به خبرگزاری فرانسه گفت: مسی با ما در تماس است تا قرار ملاقاتی را با این پسر جوان تعیین کند. ما در تلاش هستیم تا ببینیم که آیا مسی می‌تواند به افغانستان بیاید یا اینکه این پسر پنج ساله باید به اسپانیا و یا حتی کشور سومی برای دیدار با ستاره بارسلونا سفر کند.

با توجه به جنگ داخلی که در افغانستان بین نیروهای دولتی و طالبان در جریان است، سفیر اسپانیا در کابل به خبرگزاری فرانسه گفته که احتمالاً این ملاقات در اروپا انجام خواهد شد. این در حالی است که باشگاه بارسلونا هنوز واکنشی در این باره از خود نشان نداده است.

شبکه تلویزیونی «فاکس» هم در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: رؤیا به حقیقت تبدیل می‌شود! پسر پنج ساله افغانی با پیراهن پلاستیکی مسی، با الگویش دیدار می‌کند.

پدر مرتضی که کشاورزی فقیر است گفته که قادر به خرید پیراهن برای مرتضی نبوده و او تنها یک توپ پنجر برای بازی کردن دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لیونل مسی افغانی