سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنج شبه‌نظامی پ‌ک‌ک در درگیری با ارتش ترکیه کشته شدند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فرماندار شیرناک می‌گوید سرباز کشته شده در روستای اولودره، نزدیک مرز با عراق، پایش را روی مین گذاشت.

خبرگزاری آناتولی می‌گوید ارتش ترکیه روز جمعه اعلام کرد که پنج شبه نظامی حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) در شرق کشوری توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.

ارتش ترکیه اعلام کرد چهار شبه‌نظامی پ‌ک‌ک در استان شرقی دیاربکر کشته شدند و یک نفر دیگر نیز در عملیان نیروهای امنیتی در شیرناک جان خود را از دست داد.

شبه‌نظامیان کرد 14 آبان و یک روز پس از اینکه رجب طیب اردوغان وعده داد آنها را "منحل" خواهد کرد به آتش‌بس یک ماهه با دولت ترکیه پایان داده و امیدها برای توقف خشونت‌ها پس از انتخابات پارلمانی را از بین بردند.

حزب کارگردان کردستان (پ‌ک‌ک) اعلام کرد حزب عدالت و توسعه، که اکثریت پارلمانی را در انتخابات روز یکشنبه برنده شده، با حملاتی که این هفته انجام داد نشان داد آماده یک جنگ می‌شود.

این گروه شبه‌نظامی در بیانیه‌ای که در خبرگزاری فرات، یک رسانه نزدیک به پ‌ک‌ک، منتشر شد اعلام کرد: "توقف یک جانبه به درگیری‌ها پس از خط‌مشی‌های جنگ‌طلبانه عدالت و توسعه و حملات اخیر، پایان یافته است."

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کشته شدن دو شبه نظامی پ ک ک در ترکیه