سیاست‌های دنیای استکبار و غرب، عامل شهادت سردار قاجاریان است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عامل اصلی شهادت سردار قاجاریان و دیگر شهدای مدافع حرم فاطمی سیاست‌های دنیای استکبار و غرب است.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان، سردار حسین سلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر سردار شهید محسن قاجاریان و ستوان یکم پاسدار احمد رضایی تصریح کرد: امروز در مراسمی حضور داریم که با دلاورمردانی وداع می‌کنیم که در جبهه مبارزه با دشمنان اهل بیت(ع) شربت شهادت نوشیده‌اند.

وی افزود: این شهدا برای دفاع از عزت و شرافت اسلام به شهادت رسیده‌اند تا این عزت خدشه دار نشود.

سلامی بیان کرد: آنان در جبهه شمالی حلب و در حالی که در برابر دشمنان اهل بیت(ع) ایستادگی می‌کردند جان خود را در راه دفاع از ارزش‌ها فدا کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار قاجاریان و دیگر شهدای فاطمی در برابر سیاست دنیای استکبار، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و دیگر متحدانشان و همچنین آنان که می‌خواهند سرنوشت مسلمانان را مانند سابق به سوی فقر و آوارگی بکشانند، ایستادند.

وی تاکید کرد: این فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از حریم حرم ائمه اطهار(ع) به شهادت رسیدند و همه ما باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم چرا که آنها برای دفاع از مظلومیت شیعه جان خود را فدا کرده‌اند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سیاست ما ، سیاست ما عین دیانت ماست ، سیاست روز ، سیاست ما ، دنیای سیاست