فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



احتمال نمایش «قاتل اهلی» در بخش خارج از مسابقه فیلم فجر/ با یک تفاوت اساسی خالق «گوزن‌ها» همه را شوکه خواهد کرد


منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در پاسخ به این پرسش که با توجه به زمان باقی مانده به جشنواره فیلم فجر که زیاد هم نیست آیا «قاتل اهلی» موفق به حضور در جشنواره فلیم فجر خواهد شد، گفت: ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا فیلم سینمایی «قاتل اهلی» آخرین ساخته مسعود کیمیایی به جشنواره فیلم فجر برسد. حتی اگر این اثر نتواند در بخش مسابقه جشنواره فجر حضور یابد آن را در خارج از مسابقه به نمایش خواهیم گذاشت.

وی در ادامه افزود: اما به دلیل اینکه باید قانون را رعایت می‌کردیم تصمیم گرفتیم که فرم جشنواره را پر کنیم.

قوچانی در ادامه درباره تفاوت «قاتل اهلی» با سایر آثار کیمیایی اظهار داشت: تنها می‌توانیم بگویم این فیلم بسیار خوب و متفاوت خواهد بود  و به تمام طرفداران کیمیایی قول می‌دهم که با یک اثر متفاوت روبه‌رو خواهند بود نه تنها طرفداران کیمیایی بلکه تمام طرفداران سیما از دیدن «قاتل اهلی» شوکه خواهند شد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «عصر یخبندان» در ادامه گفت: «قاتل اهلی» آنقدر متفاوت و خوب خواهد شد که مخاطبین روی پای خود بایستند و خالق «قیصر» را تشویق کنند. این فیلم متفاوت، جذاب، سرگرم‌کننده، پرکشش و با محتوا است.

وی با اشاره به اینکه مسعود کیمیایی زحمت بسیار زیادی برای فیلم‌نامه این اثر خود کشیده است، عنوان کرد:‌ بیش از 8 ماه نوشتن فیلم‌نامه این اثر توسط مسعود کیمیایی زمان بود و وی طی یک ماه گذشته مشغول به بازنویسی اثر «قاتل اهلی» بوده است.

قوچانی با بیان اینکه سینمای اجتماعی ایران با خلق قیصر و خالق آن شکل گرفت و این نیز مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، گفت: شخصاً در نوشتن فیلم‌نامه تخصصی ندارم اما به فراخور فعالیتم در این عرصه می‌توانیم فیلم‌نامه خوب و بد را از هم تشخیص بدهم. از طرفی مسعود کیمیایی که جزو برجسته‌ترین کارگردانان سینمای ایران است فیلم‌های زیادی ساخته که به نظرم شخصاً با ساخت این فیلم ادای دینی را نسبت به او خواهم کرد.

وی گفت: اگر فیلم‌های گذشته وی ضعیف بوده است باید دلیلش را در بخش‌ فیلم‌نامه جستجو کرد. کیمیایی طی 20 سال گذشته علاقه شدیدی به ادبیات و نوشتن رمان داشته که این علاقه بر روی آثار سینمایی‌اش تأثیرگذار بوده است. در طی این سال‌ها ادبیات به قول خود کیمیایی در فیلم‌نوشت تأثیر بیشتری داشته است آن هم در شرایطی که مخاطب در سینما بیشتر به دیدن علاقه دارد تا شنیدن. کیمیایی در این اثرش با زبان تصویر با مخاطبان حرف خواهد زد.

قوچانی ادامه داد:‌ طرفداران کیمیایی خود را برای دیدن یک فیلم متفاوت آماده کنند.

این تهیه کننده در پایان خاطرنشان کرد:احساس می‌کنم بعد از سال‌ها پشت دوربین «قاتل اهلی» همان کارگردان قیصر ایستاده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/374RID


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان فیلم قاتل اهلی|ll hd|hq|4k|hd|1080p|720p|480p|فیلم قاتل اهلی