تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه


معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان خبرداد

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشی

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان در جشنواره دانشجوی نمونه تا 7 بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا،دکتر ابوالحسن ریاضی گفت: با توجه به استقبال خوب دانشجویان از دوره اخیر جشنواره دانشجوی نمونه، درخواست روسای چند دانشگاه و پیگیری دانشجویان، زمان ثبت نام این جشنواره تا تاریخ 7 بهمن ماه تمدید می‌شود. دانشجویان می‌توانند در سامانه دانشجوی نمونه به آدرس www.nemooneh.saorg.ir مراجعه نمایند و ضمن بارگذاری کلیه مدارک تحصیلی رزومه پژوهشی و گواهی فعالیتهای فرهنگی نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

وی از عدم شرکت دانشگاههای علمی کاربردی و فنی و حرفه ای در این جشنواره خبر داد و گفت: این دانشگاه‌ها با توجه به ذات مهارت محورشان در این جشنواره شرکت نخواهند داشت، چرا که رویکرد جشنواره دانشجوی نمونه به سوی انتخاب دانشجویان کوشا در زمینه های آموزشی، فرهنگی و بویژه پژوهشی، با تاکید بر مقاطع تحصیلات تکمیلی هست در حالیکه این دو دانشگاه رسالت خویش را تربیت دانشجویان مهارت افزا قرار داده‌اند و با سیاستهای این رویداد تطابق ندارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان،معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در پایان از ثبت‌نام تعداد 2900 نفر خبر داد و افزود:شرط آزمون زبان با توجه به فرصت ناکافی برای دانشجویان جهت انطاباق رزومه خویش با مفاد آیین نامه جدید، در این دوره از جشنواره فقط برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PhD) الزامی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی