سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اوباما و اردوغان در باره تحولات سوریه گفت و گو کردند


تبریک اوباما به اردوغان برای انتخابات پارلمانی اخیر ترکیه

آخرین خبر/ کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با همتای ترکیه‌ای خود، برگزاری انتخابات اخیر در این کشور را به «مردم ترکیه» تبریک گفت.

به گزارش رویترز، رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با همتای ترکیه‌ای خود، ضمن تبریک برگزاری انتخابات اخیر در این کشور به «مردم ترکیه» با او درباره نشست آتی گروه 20 به میزبانی آنکارا گفتگو کرد.

دهم آبان ماه بود که با انتشار نتیجه انتخابات پارلمانی ترکیه مشخص شد که حزب حاکم این کشور توانست پیروز شود و نتیجه انتخابات حاکی از آن بود که «عدالت و توسعه» به تنهایی قادر به تشکیل دولت بدون نیاز به ائتلاف با دیگر احزاب است.

به گزارش پایگاه خبری دوغان به نقل از منابع ریاست جمهوری ترکیه ، سران آمریکا و ترکیه در این گفت و گوی تلفنی بر اهمیت گسترش تلاش های مشترک برای تقویت مخالفان سوری، و تشدید فشار بر داعش (گروه تکفیری - صهیونیستی) تاکید کردند.

کاخ سفید اوایل آبان ماه اعلام کرده بود که باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا، برای شرکت در اجلاس جی ۲۰ به ترکیه می‌رود.


ویدیو مرتبط :
دیدار اوباما و اردوغان