سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لغو عضویت نقوی حسینی از فراکسیون رهروان ولایت


لغو عضویت نقوی حسینی از فراکسیون رهروان ولایت

ایسنا/ یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که طبق مصوبه هیات رئیسه این فراکسیون آقای نقوی حسینی دیگر عضو این فراکسیون نیست.

بهروز نعمتی با بیان اینکه فراکسیون رهروان در راستای ترمیم و جراحی در این فراکسیون در مورد آقای نقوی حسینی تصمیم گیری کرده است گفت: طبق تصویب هیات رئیسه فراکسیون رهروان و اعلامیه آنها به امضای فراکسیون ، ایشان دیگر عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نیست.

به گفته‌ی وی، دلیل این تصمیم تخلف نقوی حسینی از اساسنامه‌ی فراکسیون و راهبردهای فراکسیون و اتخاذ رفتارهای غیر فراکسیونی است.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پایان با تاکید بر این که دیگر نقوی حسینی در جلسات این کمیسیون شرکت نمی‌کند گفت که ایشان تاکنون به اساسنامه و راهبردهای فراکسیون پایبند نبوده به همین دلیل دیگر عضو فراکسیون نیست.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
لغو عضویت دادن این بیشور