ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هفته هشتم تمرینات تیم ملی والیبال «ب» آغاز شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران اردوهای آماده‌سازی خود را برای حضور شایسته در میادین پیش رو از جمله مسابقات انتخابی المپیک، لیگ جهانی و جام کنفدراسیون آسیا از هشتم فروردین ماه در 2 گروه آغاز کرده است.

گروه یک تیم ملی والیبال در حال حاضر با 14 بازیکن در اردوی برون مرزی فرانسه به سر می‌برد که این گروه فردا (یکشنبه) این کشور را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. گروه یک تیم ملی والیبال روز دوشنبه استراحت خواهد داشت و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوباره تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند.

از سوی دیگر هفته هشتم تمرینات گروه دوم تیم ملی والیبال از امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که 20 بازیکن در این تمرینات حضور دارند.

گروه دوم تیم ملی والیبال تا روز چهارشنبه تمرینات خود را زیر نظر ناصر شهنازی و دیگر اعضای کادر فنی پیگیری می کند که این تمرینات صبح‌ها از ساعت 11 تا 13 و 30 دقیقه و عصرها نیز از ساعت 17 تا 20 برگزار می‌شود.

مهدی رنجبر، مسعود غلامی، محمد فلاح، امیر علی فتحعلی، سامان فائزی، رحمان داودی، علی مباشری، بابک امیری، سلیم چپرلی، محمد جواد معنوی‌نژاد، محمدرضا مؤذن، مصطفی حیدری، جواد حسین آبادی، امین علوی، امین اسمعیل‌نژاد، محمد پیران، علیرضا بهبودی، علی نوروزپور، حمید حمودی و محمد طاهر وادی 20 بازیکن حاضر در تمرینات گروه دوم هستند.

تیم ملی «ب» والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در پنجمین دوره جام کنفدراسیون آسیا که از 29 شهریور ماه تا چهارم مهر برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/32


ویدیو مرتبط :
آغاز سفر تیم ملی والیبال ایران