فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«سه روایت از زندان» در نهمین جشنواره «سینماحقیقت»


به گزارش خبرگزاری فارس، این فیلم مستند بلند که تصاویرش در زندان مردان و زنان اصفهان گرفته شده، در سه اپیزود به کارآفرینی،زندان زنان و شغل زندانبانی می‌پردازد و نگاهی متفاوت به این حوزه دارد.

عوامل تولید مستند «سه روایت از زندان» عبارتند از: طراح، کارگردان و تهیه‌کننده: مسعود نجفی، تصویربردار: علی قلندریان، صدابردار:احمد مهری، تدوین:محسن محمدی، مدیر تولید:سعید انتشاری.

نجفی پیش از این،با مستندهای «قیصر 40 سال بعد» و «حاج کاظم» در جشنواره سینماحقیقت حاضر بوده است.

لازم به ذکر است که نمایش فیلم مستند «سه روایت از زندان» در جشنواره سینماحقیقت، منوط به آرای اعضای هیات انتخاب بخش «مسابقه ملی» است که تا پایان آبان ماه اعلام خواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 22 تا 28 آذرماه 1394 و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رونمایی از تیزر فراخوان نهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت»