علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جزئیات بیمه حوادث دانش آموزان و فرهنگیان اعلام شد


به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ثقفی در خصوص بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزان و فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ اظهار کرد:‌ در این طرح بیمه‌شدگان عبارتند از تمام دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در تمام مقاطع تحصیلی، ‌ هنرجویان هنرستان‌ها، دانشجویان مراکز تربیت معلم، ‌ نوباوگان مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی، ‌ آموزشیاران و سوادآموزان نهضت سوادآموزی، ‌ دانش‌آموزان مدارس شبانه و آموزش از راه دور و کارکنان آموزش و پرورش و افراد تحت تکفل آنها.

وی تصریح کرد: موضوع بیمه عبارت است از پوشش بیمه‌شدگان در قبال فوت و نقص عضو یا از کارافتادگی جزئی و کلی دائم در اثر حوادث، هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه در طول شبانه‌روز در داخل و خارج از کشور، اعمال جراحی مستلزم بستری شدن در بیمارستان‌ها، هزینه خرید و پیوند کلیه و مسئولیت مدیران و عوامل آموزش و پرورش.

ثقفی ادامه داد: میزان تعهدات سالانه بیمه، نحوه اعلام خسارت و مدارک لازم برای پرداخت خسارت در سایت آموزش و پرورش شهر تهران بخش بیمه حوادث و درمان دانش آموزان و فرهنگیان قابل مشاهده است.


ویدیو مرتبط :
جواد فروغی در جمع فرهنگیان و دانش آموزان