اهدای گردن‌بند از جنس سنگ اقیانوس آرام به ملی‌پوشان/ سکوت به احترام قربانیان پاریس


دیدار تیم‌های ملی فوتبال گوام و ایران یک ساعت پیش از آغاز با حواشی خاصی همراه بوده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل گوام و ایران در چارچوب ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه از ساعتی دیگر در ورزشگاه دددو (Dededo) گوام به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران یک ساعت پیش از آغاز این دیدار که از ساعت 9 به وقت ایران آغاز می‌شود، وارد ورزشگاه شد و در بدو ورود به بازیکنان گردن‌بندهایی از جنس سنگ‌های اقیانوس آرام اهدا شد.

دقایقی پس از ورود تیم ‌ملی ایران اعضای تیم ‌ملی گوام نیز وارد ورزشگاه شدند و این در حالی است که داوران دیدار پیش از دو تیم به ورزشگاه آمده بودند.

در مجموع امکانات رفاهی خوبی برای تماشاگران تهیه شده است و می‌توانند از غرفه‌های مورد نظر لباس‌های تیم گوام را خریداری کنند.

والنتیرهای پر تعدادی با تی‌شرت‌های صورتی رنگ مسئولیت هماهنگی جانبی بازی را برعهده گرفته‌اند. هو‌ا در گوام ساعت قبل از بازی بسیار گرم است و در حدود 32 درجه افزایش یافته و رطوبت هوا نیز حدود 72 درصد می‌باشد. این در حالی است که باد شدیدی نیز در حال وزیدن است.

قرار بر این شده بر اساس دستور‌العمل فیفا پیش از شروع بازی به احترام قربانیان پاریس 30 ثانیه سکوت انجام شود. این دستور‌العمل شب گذشته به کنفدراسیون‌ها ابلاغ شد تا در بازی‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 30 ثانیه سکوت انجا‌م گیرد.

ا‌د‌ا‌مه‌ دارد....


ویدیو مرتبط :
سکوت برای ادای احترام به قربانیان حادثه هواپیمایی