سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه اپل برای به هم ریختن جشن رونمایی از گلکسی S7


برنامه اپل برای به هم ریختن جشن رونمایی از گلکسی S7

مجله سخت افزار/ سال 2016 برای طرفداران تلفن های هوشمند پر از هیجان خواهد بود. از طرفی کمپانی های تولید کننده پردازنده ها وارد رقابت بسیار سنگینی شده اند و مدل هایی که قرار است در سال 2016 روانه بازار شوند هر کدام از نسل های قبلی خود عملکرد چندین برابر بهتری دارند. در طرف دیگر هم تلفن های هوشمندی روانه بازار می شوند که گفته می شود محصول انقلابی تولید کنندگان خود خواهند بود. گلکسی اس 7، آیفون 7، جی 5 و بسیاری از دستگاه هایی که هواداران انتظار آنها را می کشند. اما این پایان ماجرا نیست.

حتما می دانید که بهار امسال یکی از پر ترافیک ترین سال ها برای خریداران تلفن های هوشمند خواهد بود. گلکسی اس 7 قرار است چند هفته مانده به آغاز فصل بهار رونمایی شود، گفته می شود پرچم دار HTC در بهار 2016 وارد بازار می شود و ال جی هم هر سال پرچم داران خود را در ماه اول فصل بهار معرفی می کند. در این بین کمپانی بر اساس سنتی قدیمی معرفی گوشی های جدید خود را به پایان تابستان موکول می کند. اما ظاهرا آنها قصد دارند امسال جشن سامسونگ و ال جی و البته تمام کمپانی هایی که در بهار به معرفی گوشی های جدید می پردازند را به هم بزنند. اگر پیگیر اخبار باشید می دانید بر اساس شایعات منتشر شده احتمال دارد امسال علاوه بر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شاهد رونمایی از یک آیفون ارزان تر 4 اینچی با پردازنده A8 (مشابه با آیفون 6 و 6 پلاس)، دوربین جلوی بهبود یافته، بلوتوث نسخه 4.1 و موارد جزئی دیگر مانند استفاده از wifi 802.11ac باشیم.

همچنین گفته می شود به احتمال زیاد بر خلاف آیفون 5C در این دستگاه (که هنوز نامی برای آن مشخص نشده) از بدنه ای فلزی استفاده شده است. نکته جالب اینجاست که در هفته های گذشته شنیده میشد آیفون 4 اینچی هم به همراه آیفون 7 و 7 پلاس رونمایی می شود، اما حالا بر اساس اخباری از زنجیره تامین اپل این احتمال وجود دارد که در فصل بهار (شاید در کنفرانس توسعه دهندگان اپل) شاهد معرفی آیفون کوچکتر باشیم. مطمئنا در صورتی که اپل قیمت رقابتی برای دستگاه خود انتخاب کند می تواند بازار فروش تلفن های دیگر و حتی پرچم داران سایر شرکت ها را با خطر مواجه کند. البته اپل نشان داده اهل چنین کاری نیست و ترجیح می دهد پرستیژ کاری خود را با ارائه گوشی های گران قیمت تر حفظ کند. نظر شما درباره آیفون 4 اینچی چیست؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مقایسه گلکسی S8 پلاس و گلکسی S7 Edge