سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهره‌ وری بیشتر با شخصی سازی صفحه شروع به کار مرورگر


بهره‌ وری بیشتر با شخصی سازی صفحه شروع به کار مرورگرزومیت/ همیشه از مرورگر‌ها می‌توان استفاده بهتری کرد. اگر می‌خواهید صفحه شروع به کار و تب‌های خالی مرورگر خود را تبدیل به یک داشبورد شخصی کنید، وب‌سایت start.me یک ابزار فوق العاده به حساب می‌آید. 

از خوبی‌های وب‌سایت Start.me می‌توان به صفحه شروع بین پلتفرمی اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد در هر دستگاهی که هستید صفحه شروعی اختصاصی داشته باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، تنظیم صفحه باز شدن مرورگر با start.me است.

سرویس Start.me از افزونه‌ها نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید تنها با یک کلیک وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ی خود را در یک محل در دسترس داشته باشید.

این وب‌سایت علاوه بر وب‌سایت‌های مورد علاقه شما، همچنین اخبار، اتفاقات مرتبط با سهام، تیم‌های ورزشی و آب و هوا را در همان صفحه اول به شما نمایش می‌دهد.

اگر بخواهید از نسخه رایگان این وب‌سایت استفاده کنید، این ویژگی‌ها را در اختیار خواهید داشت:

صفحه شروع به کار قابل شخصی سازی
بوک‌مارک‌ها
فید RSS اخبار
ابزار‌های بهره‌وری
۳۵۰۰ ویجت مختلف
پوسته‌های متنوع
وارد یا خارج کردن لیست بوک‌مارک‌ها
دسترسی چند پلتفرمی
افزونه مرورگر

اگر به پشتیبانی بیشتر و همچنین پشتیبانی خودکار از اطلاعات خود نیاز دارید می‌توانید نسخه پولی این سرویس را با قیمت ۲۰ دلار به صورت سالانه خریداری کنید.

این وب‌سایت تاثیر بسیار زیادی روی بهره‌وری شما، مخصوصا در زمان وبگردی خواهد داشت. اگر در زمان باز کردن مرورگر خود یا باز کردن یک تب جدید خالی، با صفحه‌ای بدون هیچ اطلاعات و عملکرد‌های سریع رو به رو می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم وب‌‌سایت یا افزونه start.me را امتحان کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://start.me مراجعه کنید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
راهنمای بهره وری شخصی نگهداری و تعمیرات (نت) بهره ور فراگیر (TPM)