ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رویای لیگ برتری تیم فوتبال خونه به خونه مازندران دردستان جادوگر


خونه به خونه مازندران كه با 55 امتیاز در رده چهارم جدول رقابت های 20 تیمی فوتبال دسته اول جام آزادگان قرار دارد، برای زنده نگهداشتن رویای لیگ برتری خود در سه بازی آینده، نیاز به برد در این دیدار حساس خانگی دارد.
دیدارهفته سی ششم رقابت های لیگ دسته اول برای بازیكنان و هواداران این تیم پرطرفدار از این جهت كه كسب هر نتیجه ای جز برد، رویای لیگ برتری شدنشان را بر باد می دهد و هم قرارگرفتن در برابر سرمربی سابق تیمشان ( اكبرمیثاقیان سرمربی فعلی مس كرمان) دیدار حساسی خواهد بود.
اكبرمیثاقیان تا هفتم بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول سرمربی تیم خونه به خونه بود كه با وجود قرارگرفتن تیم در رده دوم جدول از این تیم بركنار و حمیددرخشان جایگزینش شد كه در پنج هفته مدیریت كادرفنی این تیم مازنی با درخشان، با كسب سه تساوی و دو باخت از رده دوم به پله پنجم جدول این رقابت ها سقوط كرد.
حساس بودن این دیدار برای دو تیم خونه به خونه و مس كرمان كه هر نتیجه ای جز برد می تواند شانس شان را برای صعود به لیگ برتر بر باد دهد، پیش بینی می شود كه از لحاظ فنی این دیدار بار چندانی نداشته باشد و تیمی برنده میدان است كه بتواند فارغ از حساسیت دیدار با بازی منطقی و زیركی كادرفنی بازی را با برد خاتمه دهد.
اگرچه هواداران تیم مازنی خونه به خونه امیدوارند تا با حضور جادوگر و درایت شماره هشت سابق پرسپولیس و تیم ملی بازی با مس كرمان را با برد به پایان برسانند و چشم به سایر دیدار تیم های رده بالا از جمله فجر سپاسی و صنعت نفت آبادان داشته باشند تا شاید با باخت این دو تیم باردیگر حداقل به رده سوم جدول برگردند.
سرپرست تیم خونه به خونه می گوید : دیدار این تیم با مس كرمان با وجود حساس بودن شرایط دو تیم، تفاوتی با دیگر بازی ها ندارد و هر تیمی كه برنده این میدان شود، بازی های آینده را امیدوارانه پیگیری خواهد كرد.
میرشادماجدی به خبرنگارایرنا گفت كه بازیكنان خونه به خونه در آمادگی كامل به سر می برند و امیدوارند بتوانند با تلاش در زمین و حمایت هواداران سه امتیاز حساس خانگی را كسب كنند.
وی اضافه كرد : این تیم برای تعبیر رویای لیگ برتری شدنش باید سه بازی آینده را با برد و كسب 9 امتیاز به پایان ببرد و از طرفی هم منتظر لغزش تیم های بالای جدول در این دیدارها باشد تا بتواند به لیگ برتر صعود كند.
بازیكن سابق تیم استقلال تهران افزود : تیم خونه به خونه هنوز بر روی كاغذ در صورت برد در سه دیدار بعدی به خصوص دیدار هفته سی و ششم در برابر مس كرمان شانس صعود دارد و تمام هم وغم بازیكنان و كادرفنی برد در دیدار پیش روست.
دیداردو تیم مس كرمان و خونه به خونه راس ساعت 16.45 دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه هفت تیرشهر بابل برگزار می شود.
تیم های خونه به خونه و نساجی دو نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های كشور هستند.
6982/6097
گزارش از حسین فلاحتی خبرنگار ایرنا در ساری

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برنامه فوتبالی مستطیل سبز / تیم فوتبال خونه به خونه