سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با حیوانات محلی در رشت


به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ مهیار رستگار بیان داشت: روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت که از سمت لشت نشاء به خشکبیجار در حرکت بود، بر اثر برخورد شدید با یک رأس گاو، خانم 23 ساله ای که سرنشین موتور بود، بلافاصله جان خود را از دست می دهد.
وی ادامه داد: راننده موتورسیکلت نیز به شدت مجروح و توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
سرهنگ رستگار افزود: علت اصلی وقوع این حادثه دردناک که در اثر آن یک زن جوان، جان خود را از دست داد، رهاکردن احشام بدون هیچگونه مهار و مراقب است.
رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: از ابتدای سال تاکنون، هفت نفر بر اثر تصادف با احشام جان باخته اند و 126 نفر نیز دچار جراحت سطحی یا شدید شده اند و 484 تصادف منجر به خسارت نیز طی این مدت ثبت شده است.
سرهنگ رستگار از صاحبان احشام خواست که از رهاکردن حیوانات اهلی خود بدون مراقب و مهار در سطح سواره رو ها و معابر عبوری خودرو ها، به شدت خودداری کنند.
بخش های لشت نشاء و خشکبیجار از توابع شهرستان رشت هستند.ک/1
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
موتورسیکلت بدون راکب و مهار نشدنی فیلم گلچین صفاسا