سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ هم با دیدگاه اپل در رابطه با حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران موافق است


سامسونگ هم با دیدگاه اپل در رابطه با حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران موافق است

دو کمپانی سامسونگ و اپل، ارتباطی عجیب و غیرقابل درک با یک دیگر دارند. اپل معمولا از سامسونگ می خواهد که تولید بخش هایی از موبایل های آیفونش را برعهده بگیرد و کمپانی کره ای، نیمی از چیپست های A9 آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را تولید کرده است. اما از سوی دیگر، این دو در سال های اخیر رقابتی تنگاتنگ در حوزه موبایل داشته اند و کم پیش نیامده شرایطی که یکی از آن ها، از دیگری بابت نقض حقوق مربوط به پتنت های ثبت شده شکایت کند.

بنابراین، شاید بیانیه اخیر سامسونگ در رابطه با حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران کمی تعجب برانگیز باشد، چرا که به نظر می رسد کره ای ها با نظر اپل و دیدگاه آن ها در قبال پرونده حادثه سن برناردینو موافقت کامل دارند؛ پرونده ای که دولت در آن از اپل می خواهد تا آیفون 5c یکی از تروریست ها به نام سید فاروک را رمزگشایی کند.

سامسونگ در بیانیه خود گفته که لزوم همکاری با مراجع قانونی در زمان نیاز را قبول دارد و اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما اگر قرار باشد که برای تحقق این هدف، یک در پشتی به محصولات ایجاد شود، کره ای ها هم حاضر به همکاری تحت چنین شرایطی نخواهد بود، چرا که در این صورت، «اعتماد مشتریان سلب خواهد شد».

این دقیقا همان عبارتی است که مدیر عامل اپل، تیم کوک نیز از آن برای توضیح درباره دلایل خود در راستای عدم همکاری با دولت و پلیس فدرال آمریکا به آن اشاره کرد. اپل نگران است که اگر ورژن دولتی سیستم عامل به دست آدم های اشتباه بیفتد، دیگر تضمینی برای امنیت هیچ یک از آیفون های سراسر جهان وجود نخواهد نداشت.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:اپلرمزگشایی آیفونسامسونگسن برناردینو

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تنظیمات جدید امنیتی در فیس بوک برای حفظ حریم شخصی